Forum Wszystko o Dota - PL Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 DotA 6.67 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Sklej
Moderator
Moderator



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 15:56, 17 Lut 2010 Powrót do góry

DotA 6.67

Jeszcze jej nie ma Very Happy

Ale zobaczcie czym się IceFrog podzielił:

IceFrog napisał:
Small Update
Posted 02-10-2010 at 08:59 AM by IceFrog
Hey guys, I just want to share some small information about the upcoming patch. It is too early for me to give a complete list of features or changes to expect, so I'll just be sharing a couple of small features as a sneak peak.

First, I've implemented a zoom mode for observers to allow spectators and shout casters to see a larger part of the battlefield rather than the current view.

The second is a Capture Point action style game mode. It is designed to be a short fun mode with lots of movement and action, as a break from the usual stuff. There will be many capture points (6+) spread around the map that, when captured, will provide various auras (Damage, Armor, Gold, Regen, Movement Speed, etc) for your team depending on which one is captured. The Capture Points all spawn after the first 10 minutes of the game. You gain control of a CP by standing on it for a certain amount of time (the more allies the faster). Capture Points can always be reclaimed by the enemy team after it is taken or it can also be interrupt during the capturing process itself. Keep in mind that all the mechanics and numbers are not final yet.

These are just two misc things in 6.67 that I wanted to share with you guys. There will of course be more work done on improving the current content with balancing and misc features. If there is something specific you want to see, don't hesitate to let me know.


Update: I got some confused responses. The above is a game mode only, an optional function like -dm.


Czyli:
1. Zoom mode dla obsów!
2. Nowy fun tryb gry! (coś w stylu Dominating z UT jak ktoś grał)

Muszę powiedzieć że mnie zaciekawił tym njusem, szczególnie tym nowym modem. Zapowiada się nieźle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Brpp
Satanic
Satanic



Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 505 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:18, 17 Lut 2010 Powrót do góry

Zapowiada się nieźle... a wyjdzie jak zawsze-.-

Coś mi się wydaje, że to nie będzie dobry pomysł... ale zobaczymy jak to wyjdzie;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DNt
Killing Spree
Killing Spree



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 142 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:00, 17 Lut 2010 Powrót do góry

W sumie zadna rewelacja. Zoom mode mozemy otrzymac chyba na replay seekerze z pluginem simple camera, ale to tylko na repach. Ten mode moim zdaniem sie nie przyjmie. Nie wyobrazam sobie puba na tym modzie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Andryij
Veteran
Veteran



Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 466 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:36, 17 Lut 2010 Powrót do góry

Cytat:
Zoom mode mozemy otrzymac chyba na replay seekerze z pluginem simple camera

Garenatv.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sklej
Moderator
Moderator



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 18:57, 17 Lut 2010 Powrót do góry

DNt napisał:
W sumie zadna rewelacja. Zoom mode mozemy otrzymac chyba na replay seekerze z pluginem simple camera, ale to tylko na repach. Ten mode moim zdaniem sie nie przyjmie. Nie wyobrazam sobie puba na tym modzie.

Właśnie, że duża rewelacja. Piszesz, że to samo można mieć, jak zainstalujesz pierdyliard programów i wrzucisz do nich zapisanego repa to chyba może będzie można coś podobnego mieć. A tutaj będzie tak, że DotA będzie takie coś umożliwiać obsom, będącym aktualnie w grze! I dodatkowo jeszcze obsom z Garena TV.

A ten mod może być całkiem fajny i nie że sie nie przyjmie, bo ma to być fun-mode (jak dm albo wtf) i wyobrażam sobie puba na tym modzie. Jeszcze mógłby zrobić CTF i InstaGib Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DNt
Killing Spree
Killing Spree



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 142 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:51, 20 Lut 2010 Powrót do góry

A teraz nius - Wraz z wersja DotA 6.67 ma wyjsc pierwsza wersja programu (bo to prawdopodobnie bedzie program) Varlocka, sluzacego do reconnectowania do gier. Moim zdaniem to bedzie prawdziwa rewolucja w swiecie doty.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DNt dnia Sob 20:53, 20 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Andryij
Veteran
Veteran



Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 466 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:55, 20 Lut 2010 Powrót do góry

Oj tak. Competetive na tym zyska. I nie tylko dota, zwykły wc3 także.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sklej
Moderator
Moderator



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 21:25, 20 Lut 2010 Powrót do góry

Nom. Kogoś dropnie, to pauza i reconnect. Duża zmiana imho.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 915 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Nie 10:18, 21 Lut 2010 Powrót do góry

Competitive i IH na pewno na tym zyskają. Puby pewnie nie, CHYBA że kolejnym etapem będzie coś takiego, że po wyjściu gracza następuje pauza i zupełnie nowy gracz może dołączyć w miejsce opuszczonego. Skoro re-connecty będą możliwe, to to również powinno być wykonalne (skoro IceFrog potrafił wbić do kodu komendę switch, która pozwala graczowi zmienić 'pozycję w grze", to następny etap to coś w stylu: 'Player X has left the game. Would you like to keep a slot for him?" Jeśli "yes" to czekają na gracza, jeśli "no", to pojawia meny gry tuż przed startem z wolnym slotem, wchodzi nowy gracz, ściąga save'a i grają dalej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sklej
Moderator
Moderator



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 11:37, 21 Lut 2010 Powrót do góry

No nie sądzę żeby to miało być w ten sposób. Ten reconnect będzie możliwy tylko w przypadku gdy gracz którego rozłącza ma zainstalowany i włączony ten specjalny programik i to chyba w nim są jakieś dane dotyczące tej konkretnej gry + umożliwi to dota.

Swoją drogą to niezłego skilla trzeba mieć w pisaniu, żeby takie rzeczy zrobić (-switch, -sp, itp.).

A co do pubów to pewnie na pokojach ligowych i HL wejdzie to jako obowiązek.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sklej dnia Nie 11:38, 21 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Asmozan
Satanic
Satanic



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 641 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-ch

PostWysłany: Pon 20:38, 22 Lut 2010 Powrót do góry

Ale było by to możliwe gdyby dane przechodziły przez serwer SQL albo inny tego typu gdzie by były tworzone DB dla danej rozgrywki wtedy jedynie mała zmiana w DB ściągnięcie pliczku do clienta i hop sialalala Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)