Forum Wszystko o Dota - PL Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Mapa AI - możliwość grania w dote z cpu Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Uber_pwn
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 17:42, 22 Gru 2006 Powrót do góry

Świetna sprawa dla kogoś kto testuje mape, albo nie ma internetu Smile
Możliwość grania z komputerem, może być przyjemnie.

[link widoczny dla zalogowanych]

Click and Download.

Have fun.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sinus
Veteran
Veteran



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:45, 22 Gru 2006 Powrót do góry

Ciekawe ale dzięki nie skorzystam .... nigdy nie będe grałw dote na singlu , ale jakbym zaczynał swoją przygodę to czemu nie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Uber_pwn
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 17:47, 22 Gru 2006 Powrót do góry

Kiedy będziesz chciał przetestować nową taktykę, lub zabraknie internetu, a będziesz miał wielką chęć. Przyda się, wierz mi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kai
Wicked Sick
Wicked Sick



Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:13, 22 Gru 2006 Powrót do góry

Hehe. Zaniosę koledze, który ma rpoblemy z netem, poćwiczy i jak juz bedzie mial to pyknę z nim na równym poziomie (no moze nei do końca równym Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sinus
Veteran
Veteran



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:29, 22 Gru 2006 Powrót do góry

problemy z netem to powód żeby nie grać ... i dobrze . Nie można żyć dotą


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kai
Wicked Sick
Wicked Sick



Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:33, 22 Gru 2006 Powrót do góry

Tak to powód bo jeśli kolesiowi każda gra zacina przez neta a sciąganie ma 100kb/s to są problemy. To przez jego radiowe łącze, mało stabilne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 915 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Sob 11:52, 23 Gru 2006 Powrót do góry

Panowie, trochę powagi. Link do mapy AI jest dobry, ale mapa jest do kitu. Tak się składa że wiem sporo o mapach AI DotA, ponieważ jak już mam dosyć leaverów to gramy zkuznem po Hamachi w -armm z komputerami.

Mapa do której podałeś link jest słaba: jest regularny lag a kompy są tragicznie cienkie (1vs 5 Insane można wygrać bez problemu).

Jako że jestem przeciwnikiem destruktywnej krytyki, zamiast tego polecam:
[link widoczny dla zalogowanych]

Jest to temat na dota-allstars, gdzie Cloud_str zamieszcza najnowsze AI. Ostatnio jest to 6.38b AI 1.93b (ale polecam 1.93, bo b ma jednego złosliwego buga którego w 1.93 nie ma). Może jeszcze parę słów o tym AI:

1. Ai dostaje 130/150/170% normalnego expa i golda
2. AI potrafi używać skilli a zwłaszcza ulti
3. AI umie walczyć w team battle!

4. Ai w naszej drużynie rozumie komendy (attack, defend, gang(!), zmień linię itp.)
5. AI gra tak dobrze, że w 80% first blod jest robiony na graczu! Nawet jak dobrze gramy, w pewnym momencie puszczają nerwy i ktoś się potknie i boom.
6. Zginąć przeciwko Insane AI jest łatwo. Za łatwo.

Ogólnie polecam sobie zagrać parę razy i ocenić, czy AI gra gorzej od pub players czy może jednak lepiej...Ja powiem tylko tyle, że z AI ilość kill-death wyglada z reguły 12-14 po 60 minutach gry. Jak jest w pubach, każdy wie...

Sinus: Musisz być naprawdę bardzo dobrym graczem, jeśli uważasz, że gra przeciwko AI nic Tobie nie da. Ja dzięki AI nauczyłem się:
- lasthit /deny
- survival
- myślenia strategicznego
- błyskawicznej oceny sytuacji i szans na polu walki

A i tak w tej chwili jeszcze w żadnej z tych dziedzin nie osiągnąłem perfekcji...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sinus
Veteran
Veteran



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:41, 23 Gru 2006 Powrót do góry

ja nie uważam że gra z AI mi nic nie da .... po tym co napisałeś to może nawet kiedyś sobie ściągne , ale jestem zwolennikiem tradycji i wole uczyć sie od lepszych od siebie izdobywać wiedzę na chociarzbym forum takim jak to ..

Ja uważam po prostu że jak nie mam neta to jest to dla mnie powód żeby nie grać i odciągnąć sie troche od w3 żeby nigdy nie przerodziło sie to w nałóg (10h/dziennie) .
A tak to spokojnie dota , dwie i koniec dnia


a tak btw to gdzie są opisane komendy w tej docie i jej możliwości ??? przy sciąganiu ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kai
Wicked Sick
Wicked Sick



Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:56, 23 Gru 2006 Powrót do góry

Ale Ai ma wadę jedną i podstawową. NIE MYŚLI. Wystarczy kilka sztuczek i AI jest bezbronny. On nie umie dopasowywać się do przeciwnika, o wardach nie myśli. No ale tak jak napisałeś i tak jest lepszy niz pub playersi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kkeld
Dominating
Dominating



Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

PostWysłany: Sob 15:49, 23 Gru 2006 Powrót do góry

Ai last hituje/deny robi?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 915 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Sob 18:40, 23 Gru 2006 Powrót do góry

Tak, ai umie lasthitować i denyować.
AI nie myśli - i często jest dlatego dużo groźniejsze. Gracz czasem pomysli - dam rade go zabić. Komputer obliczy: szansa poniżej 50% - nie próbuję. Naprawdę o ile generalnie uważam, że w DoTa myślenie jest ważne, to niestety są tacy którym ona bardziej przeszkadza niż pomaga...

Komendy dla tego AI są opisane w poście w którym jest download.

AI w żadnym wypadku nie jest bezbronny!!! AI potrafi wyjść czasem cało z gangu 2vs1 robionego przez graczy...

Sinus - granie więcej niż 3-4 gry na dzień nie jest zalecane, z czasem skupiamy sie coraz gorzej i nie wiadomo czemu przegrywamy lub robimy totane głupoty. 3h przy DotA na dzień max, w tygodniu 20h powinno spokojnie wystarczyć. Zauważyłem że od kiedy gram mniej, bardziej się staram i gram z większym zaangażowaniem...

PS. Sinus zagraj sobie z AI tym co podałem linka na poziomie Insane i zobaczysz jaki jesteś dobry. Naprawdę, są rzeczy których można się przeciwko AI nauczyć. Tam nie ma miejsca na błąd - jeden krok za daleko może się skończyć śmiercią. Gracze w pubach rzadko są aż tak niebezpieczni...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sinus
Veteran
Veteran



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:02, 23 Gru 2006 Powrót do góry

siadam i gram



no i zagrałem ... tak ja mówiłeś first blood należał do nich zrobiony na mnie !!!

świetnie denyują i lasthitują ale to jednak tylko kompy ... pushe które przeprowadzałem kończyły sie duzymi stratami u nich .. zbyt łątwo zdobywałem ich wierze i ogólnie nie pasuje mi granie takie ...
nie bronili ani nie pushowali w 5 (nigdy) czyli chyba nie ma tu mowy o TEAMWORK ...


zagrałem 5v5 all insane i zobaczyłęm że zabijają ci bohaterowie którzy mają slowa albo duzy ms , wiec tylko skadi bądź s&y na tą gre , czyli nuda

szkoda że kompy nie zmieniają celu podczas ataku bo byłoby to ciekawe

niestety nie przekonałem sie


Ogólnie myśle że taka mapa może być urozmaiceniem gry 1v1 gdzie każdemu graczowi damy 4 komów


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
stasiek01
Dominating
Dominating



Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:46, 26 Gru 2006 Powrót do góry

Cascaderro napisał:
Panowie, trochę powagi. Link do mapy AI jest dobry, ale mapa jest do kitu. Tak się składa że wiem sporo o mapach AI DotA, ponieważ jak już mam dosyć leaverów to gramy zkuznem po Hamachi w -armm z komputerami.

Mapa do której podałeś link jest słaba: jest regularny lag a kompy są tragicznie cienkie (1vs 5 Insane można wygrać bez problemu).

Jako że jestem przeciwnikiem destruktywnej krytyki, zamiast tego polecam:
[link widoczny dla zalogowanych]

Jest to temat na dota-allstars, gdzie Cloud_str zamieszcza najnowsze AI. Ostatnio jest to 6.38b AI 1.93b (ale polecam 1.93, bo b ma jednego złosliwego buga którego w 1.93 nie ma). Może jeszcze parę słów o tym AI:

1. Ai dostaje 130/150/170% normalnego expa i golda
2. AI potrafi używać skilli a zwłaszcza ulti
3. AI umie walczyć w team battle!

4. Ai w naszej drużynie rozumie komendy (attack, defend, gang(!), zmień linię itp.)
5. AI gra tak dobrze, że w 80% first blod jest robiony na graczu! Nawet jak dobrze gramy, w pewnym momencie puszczają nerwy i ktoś się potknie i boom.
6. Zginąć przeciwko Insane AI jest łatwo. Za łatwo.

Ogólnie polecam sobie zagrać parę razy i ocenić, czy AI gra gorzej od pub players czy może jednak lepiej...Ja powiem tylko tyle, że z AI ilość kill-death wyglada z reguły 12-14 po 60 minutach gry. Jak jest w pubach, każdy wie...

Sinus: Musisz być naprawdę bardzo dobrym graczem, jeśli uważasz, że gra przeciwko AI nic Tobie nie da. Ja dzięki AI nauczyłem się:
- lasthit /deny
- survival
- myślenia strategicznego
- błyskawicznej oceny sytuacji i szans na polu walki

A i tak w tej chwili jeszcze w żadnej z tych dziedzin nie osiągnąłem perfekcji...


Gralem sobie w ta mapke. W porownaniu do pub playersow te kompy to bogowie doty Smile. Jest jeszcze taki tryb -sai jakby komus bylo za latwo. Dobre last hity, denaje itp maja kompy ale jednak wole graczy, bo sa bardziej od kompow elastyczni Razz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 915 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Śro 1:44, 27 Gru 2006 Powrót do góry

stasiek01; Sinus:

Chłopaki, możecie się przecież przyznać, że wolicie kroić dupę jakimś frajerom z pubów niż dostawać tęgie baty od jakiegoś (tfu) AI... To żaden wstyd, z tym AI na poziomie insane jak na razie 1vs5 wygrał tylko jeden mój znajomy, ale i tak miał ciężki początek, poza tym grał specyficznym bohaterem...

Powiem tak, jeżeli kto nauczy się przeżywać przeciwko temu AI, to większość graczy w pubach stanie się dla nas chodzącymi fragami. Komputery są potężne, mało kreatywne, to fakt, ale gdyby nie to, to nie dałoby się ich pokonać.

Kompy są dobre do sprawdzania modów, w które nie mamy z kim grać -apdu (nie polecam, AI wybiera 2x Crystalo Maiden) a lepiej -armm - naprawdę diabelnie ciężka i zacięta walka - zwłaszcza, że musmy grać lepiej niż te komp, który gra tym samym bohaterem co my... a expuje szybciej i zdobywa duuużo złota...

Jakiś czas temu grałem dwa razy w DotA z AI i 2 innymi graczami w teamie (3vs5). raz grałem ja + Andryij plus jakiś palant i za drugim razem tak samo. Wyobraźcie sobie, że AI za każdym razem doprowadzało do tego że ten trzeci uciekał z gry (a wcześniej feedował jakby był totalnym noobem...). Mi to dało do myślenia i traktuję grę z AI poważniej niż puby na bnecie czy ggc (ale nie tak jak nasze treningi przyszłego - mam nadzieję - teamu).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Uber_pwn
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 2:29, 27 Gru 2006 Powrót do góry

Ej, to jest dobry pomysł, forumowy klan Razz Trzeba sie nad tym zastanowić, załóżcie nowy temat i powiedzcie co o tym sądzicie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
stasiek01
Dominating
Dominating



Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:09, 27 Gru 2006 Powrót do góry

Cascaderro napisał:
stasiek01; Sinus:

Chłopaki, możecie się przecież przyznać, że wolicie kroić dupę jakimś frajerom z pubów niż dostawać tęgie baty od jakiegoś (tfu) AI... To żaden wstyd, z tym AI na poziomie insane jak na razie 1vs5 wygrał tylko jeden mój znajomy, ale i tak miał ciężki początek, poza tym grał specyficznym bohaterem...

Powiem tak, jeżeli kto nauczy się przeżywać przeciwko temu AI, to większość graczy w pubach stanie się dla nas chodzącymi fragami. Komputery są potężne, mało kreatywne, to fakt, ale gdyby nie to, to nie dałoby się ich pokonać.

Kompy są dobre do sprawdzania modów, w które nie mamy z kim grać -apdu (nie polecam, AI wybiera 2x Crystalo Maiden) a lepiej -armm - naprawdę diabelnie ciężka i zacięta walka - zwłaszcza, że musmy grać lepiej niż te komp, który gra tym samym bohaterem co my... a expuje szybciej i zdobywa duuużo złota...

Jakiś czas temu grałem dwa razy w DotA z AI i 2 innymi graczami w teamie (3vs5). raz grałem ja + Andryij plus jakiś palant i za drugim razem tak samo. Wyobraźcie sobie, że AI za każdym razem doprowadzało do tego że ten trzeci uciekał z gry (a wcześniej feedował jakby był totalnym noobem...). Mi to dało do myślenia i traktuję grę z AI poważniej niż puby na bnecie czy ggc (ale nie tak jak nasze treningi przyszłego - mam nadzieję - teamu).


Nawet nie wiem czy bym dostal tegie baty. jeszcze ani jednej gry z ai nie dokonczylem bo mi sie nie chcialo Smile. prawda jest to ze padlem jako pierwszy bo "nie spodziewalem sie ( Laughing )" ze ai bedzie w stanie zawrocic i zaczac mnie atakowac.

BTW trenowac na ai to nie jest taki dobry pomysl. podstawa wiekszosci gier doty sa gangi a ai ma z tym niejakie problemy wiec... na ai mozna potrenowac deniowanie i last hity ale jak nie mozesz gier zakladac to nie przyda ci sie tak bardzo jak powinno bo zawsze jakis delay jest.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sinus
Veteran
Veteran



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:28, 27 Gru 2006 Powrót do góry

AI jest tepe i co zrobisz ....

lasthit , deny i bulid to nie wszystko ...

nie wyskakuja ci z lasu , nie pushuja w 5 osob . nie grałem 1v5 AI ale podejrzewam że na pubie też byś nie wygrał 1v5 ... musiałbyś mieć 4 noobów w enemy team a to sie nie zdarza nawet w pubach


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 915 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Śro 11:30, 27 Gru 2006 Powrót do góry

Sinus: To nie muszą być nooby! Wystarczy że mają umiejętności pro, ale nie wybrali na starcie odpowiednich bohaterów! Czy nigdy nie zdarzyło się Tobie że jeden gracz z Twojego teamu zrobił przeciwnikom w pojedynkę masakrę?

Parę miesięcy temu, Malakal został w grze 1vs3 grając Clinkzem. Nawet kiedy walczyli 3vs1 to zawsze on wygrywał bo zbudował sobie odpowiedniego builda i ostatecznie ich pokonał. To jeszcze nic: ja i Malakal wielokrotnie wygrywaliśmy mimo przewagi liczebnej przeciwnika (3vs5, 2vs4, a nawet 2vs5) - wystarczy że przeciwnicy wybrali złych bohaterów na starcie, oraz że będziemy przez całą grę esploatować ich słabości.

stasiek01: Nie wiem z kim grasz, ale ja dziielę gry na dwa rozaje:
1) przeciwnicy są frajerami, to dla zabawy ich gangujemy aż uciekną z gry
2) przeciwnicy umieją grać i potrafią się zabezpieczać przed gangami (wardy!!!) oraz kontrować gangi - wtedy zbieramy team do kupy i pushujemy mid, starając się rozstrzygnąć grę jedną/dwiem/trzema kolejnymi zwycięskimi bitwami. Z reguły po tym, jak padnie wieża w bazie na mid i baraki na mid przeciwnicy uciekają masowo z gry bo już nie widzą szans.

W konsekwencji przez pierwsze 15 min. gry staramy się zobaczyć z kim mamy do czynienia. Czasami wiemy zaraz po tym jak się z kimś spotkamy, albo nawet w momencie wyboru przez niego bohatera (jeżeli ktoś w ap nie wybiera kontr na naszych bohaterów to nie może być chyba dobrym graczem?).

Śmieszą mnie pojedynki w stylu: Jakiro (solo top), Vengeful i Rhasta (mid) oraz Lina i Crystal (bot) kiedy przeciwnicy wybierają: Rikimaru, Gondar, Clinkz, Viper i Lion... Niestety takie gry kończą się bardzo szybko: przeciwnicy kiedy się zorientują, że na 3 levelu Lina i Crystal lub Rhasta i Vengeful zrobią first blood, i że do 20 minuty sobie nie poownują, w konsekwencji mają żałosny faming, już wiedzą że są ugotowani. wardy przez całą linię mid i żegnamy... Mam w repa parę ładnych teamowych bitew, które zostały przez przeciwników przegrane przez wybór złych bohaterów na starcie. No, ale może chcieli żeby im się grało (przegrywało?) trudniej?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sinus
Veteran
Veteran



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:57, 27 Gru 2006 Powrót do góry

zbudowałbo miał kase z leaverów i dostawał 24 co jakiś czas a nie tak jak oni 8

i itemy wziął od leaverów ..

też tak kiedyś miałęm tylko vs 2 .. tiny + ktośtam dobrze ubrani a padali jak mucha vs moje 7 serenek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
stasiek01
Dominating
Dominating



Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:49, 27 Gru 2006 Powrót do góry

5>2

Wiec nie pier**l mi tu ze tych 2 ma wieksze szanse Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)