Forum Wszystko o Dota - PL Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Darchrow, The Enigma Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
ShinjiIkari
Dominating
Dominating



Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.

PostWysłany: Nie 20:31, 11 Lut 2007 Powrót do góry

Image
Witam, dzisiaj za zadanie postawiłem sobie przedstawienie wam Darchrowa - Enigmy. Wielu jest graczy, którzy uważają go za słabego hero, jednakże ma on gigantyczny udział w walkach 5v5.



1.Stats Gain
STR - 17+2.1 per lvl
AGI - 14+1 per lvl
INT - 20+3.4 per lvl
Co daje nam stats grow 6.5 per lvl - Jeden z wyższych, jako że średni to 6.2



2.Statystyki na 1 i 25 lvl:
1 lvl:
DMG - 42-48
Armor - 1(.......)
HP - 473
Mana - 260
STR, AGI i INT wyżej.

25 lvl - Bez statów
DMG - 123-129
Armor - 4.4 (Załamka)
STR - 67
Agi - 38 (-.-)
Int - 101 (^^)
HP - 1423
Mana - 1313



3.Pros and cons

Pros(+)
-Wysoki przyrost statów, zwłaszcza int i str jak na castera
-Bardzo użyteczny dla teamu z racji tego, że 2 skille to AoE dewastujące przeciwnika.
-Wysoki damage
-Może być dobrym pusherem
Cons(-)
-Niski armor, aż 6.2 na 25 lvl ze statsami, lol.
-Manożerny jak mało kto, spamowanie jego 3 spelli wymaga dużo, DUŻO regena.
-Ciężko ustawić ulti z racji niewiadomego AoE, jest punkt do kliknięcia...



4.Skills:



Image
Malefice

Focuses Darchrow's hatred on a target, causing it to take damage over time and become repeatedly stunned.
Lasts 2/4/4/6 seconds.

Level 1 - 30 damage every 2 seconds.
Level 2 - 40 damage every 2 seconds.
Level 3 - 65 damage every 2 seconds.
Level 4 - 80 damage every 2 seconds.

Cooldown: 15 seconds.
Nasz stun i po części nuke, raczej w roli tego pierwszego. Jako nuke zadaje w ciągu 6 sekund 240 damage nie wliczając resista. Pomaga zpozycjonować ulti, albo utrzymać kogoś w Pulsie.

Image
Conversion

Splits a friendly creep into 3 malevolent aspects of itself, coming under your control. Lasts 30 seconds.

Level 1 - Spawns 3 Lesser Eidolons.
Level 2 - Spawns 3 Eidolons.
Level 3 - Spawns 3 Greater Eidolons.
Level 4 - Spawns 3 Dire Eidolons.

Cooldown: 15 seconds.


Nasz skill, dzięki któremu, jak mamy boskie micro, możemy zrobić denies i zabić wszystkie creepy na linii, ale zrób to bez treningu 4-letniego... Tak czy siak, wciąż użyteczne do pushowania. Stats>this imo.

Image
Midnight Pulse

Steeps an area in dark magic, causing all opponents who dare enter to take damage.
Lasts 8 seconds.

Level 1 - 3% max life lost per second.
Level 2 - 4% max life lost per second.
Level 3 - 5% max life lost per second.
Level 4 - 6% max life lost per second.

Cooldown: 25 seconds.
Całkiem miły skill, zwłaszcza że ściąga % z MAX hp, nie z teraźniejszego. Co to oznacza w praktyce? Centaurowi z 4k hp ściąga 240hp/sec. Średnio w late ściąga po 120/sec, co daje nam 960 hp. Nieźle jak na nie-ulti. W połączeniu z teamem i ulti daje nam śmierć na miejscu.


Image
Black Hole

Summons the powers from the darkest abyss, creating a vortex that sucks all nearby enemies closer, dealing damage. Lasts 4 seconds.

Level 1 - 30 damage at range, 60 damage close up.
Level 2 - 50 damage at range, 100 damage close up.
Level 3 - 70 damage at range, 140 damage close up.

Cooldown: 200/190/180 seconds.
Nasze ulti o masakrycznym cooldownie... 4 sekundy disable z możliwością 560 damage wszystkim. Niestety, MANOŻERNE. 3 lvl=600 many, czyli praktycznie połowa. Jednakże, 4 sec disable to wystarczająca nagroda^^.



5.Item Build
Image
Dlaczego Travele?
Bo treadsy na nim śmierdzą, a samych butów nie zostawimy. Przydatne do obrony, do ataku, do wszystkiego;p
Image
Dlaczego necro?
Bo necro jest potężny w połączeniu z jakimkolwiek disable, a my mamy aż dwa. W dodatku kontrujemy możliwość invis hero.
Image
Dlaczego Guinsoo?
A widzieliście castera bez guinsoo? xD Nie, ale dodatkowe disable i mana zawsze w cenie.
Image
Dlaczego Refresher?
Bo 8 sekund ulti to wystarczająco dużo aby zabić każdy duży team.
Image
Dlaczego BKB?
Bo nie chcemy, aby przypadkowo znalazłszy się za nami disabler nam spsuł całą akcję, prawda?^^
Image
Dlaczego Dagger?
W połączeniu z BKB=100% na dobre użycie ulti^^
Kolejność:
Boots of speed->Necro lvl 3->Guinsoo->Travels/BKB(zależy od ilości disablerów...)->Dagger->Refresher/BKB(patrz wcześniej)
Tak złożony enigma ze statami ma po 2k many i hp.



6.Skill Build
1/3/5/7 - Malefice
2/4/8/9 - Pulse
22/23/24/25 - Conversion
6/20/21 - Black Hole
Reszta - Attribute Points.


Q&A
Dlaczego nie masz conversion?
Bo ten szajs pada po jednej porządnej AoE Nuke, a to oznacza więcej kasy dla przeciwnika.

Dlaczego tylko 1 pkt w Black hole do 21 lvl?
Bo wcześniej nie mamy many, a damage wzrasta nieznacznie.



7.Gameplay

W early idziemy z kimś na lane, solo nie jest mile widziane, jako że Enigma sam ma ciężko... W early trujemy dupę przeciwnikom, rzucając malefice i atakując. Na 9 lvl można spokojnie kogoś zabić z ally, samemu próbować tylko na full manie i poniżej 60% hp przeciwnika. W mid zaczynają się powoli pushe, w których bierzemy udział. W razie walki conajmniej 3-osobowej rzucamy ulti. BTW, Spróbujcie ulti maidenki + wasze. Triple kill^^. Najmilej jest, jak dodacie jeszcze Jakiro. Zdecydowanie mało która grupa hero przeżyje 4 sekundy w pulsie+hole+ff+macro. Jeśli gramy -ap, leshrac+veno+może destro, jeśli nie mają dużo int. Znów dużo AoE, Znów zgon. Do tego dochodzą nasze necro. Przydałoby się złapać wszystkich w AoE ulti, bo inaczej disable i padamy, lol.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ShinjiIkari dnia Pon 9:48, 12 Lut 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
eXtasy
Killing Spree
Killing Spree



Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 22:10, 11 Lut 2007 Powrót do góry

Pierwsze slysze, ze ktos mowil na enigme ze to slaby hero..
Po 2, ulti 1 a 2 lvl to duza roznica
po 3 - enigma z innym nuke ranged etc to pogrom na lane wiec juz na wczesnych lvla mozna zgarnac kilka killow, a szczegulnie na 6 lvlu leciec na gank i gwarantowany kill lub nawet 2

blink dla enigmy do podstawa wg mnie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ShinjiIkari
Dominating
Dominating



Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.

PostWysłany: Pon 9:46, 12 Lut 2007 Powrót do góry

Jeeeesuuuuus, nie umieściłem daggera?
*Suicide*
Różnica między 1 a 2 lvl to głównie mana, lol. Ulti wymaga jej TONY, TONY, TONY. Tak jak i każdy spell enigmy:p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kkeld
Dominating
Dominating



Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

PostWysłany: Pon 14:28, 12 Lut 2007 Powrót do góry

Bez Echelonów nie złożysz takiego builda. Dagger za późno - Enigma to dla mnie heros, którego zadaniem jest uzycie BKB i Blinka, co ma dać teamowi 4 sekundy, a nie jakieś zabawy z Guinsoo, które odchodzi na dalszy plan bo core to Blink + BKB.

Jak grałem Enigmą to zawsze brałem Echelony, dają dużo golda, ale mało expa [mniej niż creep z którego robimy]. Poza tym kwestia dobrej gry, żeby utrzymać przy życiu te mobki. Dopisze reszte jak wrócę ze szkoły...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Uber_pwn
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 10:23, 22 Lut 2007 Powrót do góry

Tak E-lachony są dobre do creepowania. Łatwy deanid i last hit Wink Do tego przy urzywaniu ulti elachonami można atakować przeciwnika. A dostawać od nich przez 4 sec to nie jest mało. Ogólnie build ładny wizualnie, podoba mi się Wink

8+/10


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
slaydpl
First blood
First blood



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:54, 22 Lut 2007 Powrót do góry

dobra wszystko picus glancus ale nie zapominaj ze gra nie trwa wiecznie szczeglonie jesli grasz gry z -em ale to szczegol w takim wypadku nie zlozysz wszystkich itemow radzilbym na poczatku zrobic refresha na black hole bo to bardzo potezny skill pozniej travelki bo bardzo sie przydaja guinsoo nie jest potrzebny na poczatku poniewaz ulti robi swoje^^ daggera nie wyprobowywalem na eni ale mysle ze to strata kasy necro sie bardzo przydaje tworzyc w 2 lub 3 kolejnosci to chyba na tyle


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 915 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Pią 1:58, 23 Lut 2007 Powrót do góry

Dagger stratą kasy? Chyba sobie żartujesz. Ostatnio trochę gram na DotA High Level w GGC bo się dorobiłem odpowiedniego poziomu (expa, nie umiejętności) i tam bez Daggera to nie idzie przeżyć. Zwłaszcza w late-game, Dagger to jest często JEDYNA opcja ucieczki... Kelens Dagger of Escape nigdy nie będzie bezużyteczny, jest to bardzo potężny item i trzeba się go nauczyć używać jak najszybciej (ja niestety dopiero się uczę). Pomijając już fakt, że wielu herosów go potrzebuje do dobrego używania skilli:
Bradwarden (Blink+Stomp)
Magnus (Blink+ulti)
Leviathan (Blink + Ravage)
Roofy (Blink + Overgrowth)
Crixalis (Blink + Epicenter - z tym że najpierw Epicenter rzecz jasna, potem Blink)
Earthshaker (Blink + Echo Slam)
Enigma (Blink + Blackhole)
Pandaren (Blink + Thunder Clap)
Ursa Warrior (Blink + slow)

i na wielu herosach dla możliwości ucieczki. Aha, Blink jest też świetną kontrą na Pudge'a. Bohaterowie którym Dagger nie jest potrzebny:
1. Pudge (nie można używać)
2. Vengeful (nie można używać)
3. Mercurial (Spectral Dagger wystarcza)
4. Magina (bo ma Blinka)
5. Akasha (bo ma Blinka)
6. Rikimaru (bo ma Blink Strike i niewidzialność)
7. Clinkz (bo jemu i tak nic nie pomoże)
8. Naix (jak wyżej)
9. Morphling (Waveform)
10. Darkterror (Timewalk)
11. Mirana (Leap)
12. Chaos Knight
13. Mortred
14. Nerubian Weaver (Shukuchi)

Eksperymenty o których czytałem na dota-allstars wykazują że poza tymi herosami praktycznie na każdym innym można z powodzeniem używać Blinka

PS. Shinji - co zrobiłeś żeby móc postować na dota-allstars? Jestem tam zarejstrowany od 8 miesięcy i nie mogę napisać żadnego posta...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ShinjiIkari
Dominating
Dominating



Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.

PostWysłany: Pią 9:25, 23 Lut 2007 Powrót do góry

Hm, u mnie starczyło zarejestrowanie się. BTW - skąd wiesz, że pisze?:p Może nie uaktywniłeś konta?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 915 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Pią 11:25, 23 Lut 2007 Powrót do góry

Skąd wiem że piszesz tam na forum? Zauważyłem posty pisane przez człowieka od identycznym nicku, z identycznym avatarem... Więc szansa na to że jesteś to ty jest moim zdaniem co najmniej 99%. Poza tym piszesz w dziale DotA Mechanics o sprawach które dyskutujemy na tym forum. Sam zresztą nie ukrywasz że swoje informacje bierzesz z tamtąd.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ShinjiIkari
Dominating
Dominating



Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.

PostWysłany: Pią 11:30, 23 Lut 2007 Powrót do góry

:p To by się zgadzało. Jeśli tam nie uzyskasz odpowiedzi na jakieś pytanie, nie uzyskasz jej wcale.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)