Forum Wszystko o Dota - PL Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Kontry Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Sklej
Moderator
Moderator



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 11:57, 14 Lis 2008 Powrót do góry

Kontry

Zakładam taki temat, bo takiego jeszcze nie ma, a jest moim zdaniem dość ważny i nie aż tak bardzo oczywisty jak by się mogło wydawać. Zacznę od wypisania tego co mi się nasuwa na myśl, jak ktoś coś będzie miał to niech dopisze.

Zadaniem tego tematu jest wymienienie kontr na zachowania przeciwnika które można zastosować żeby zyskać nad nim przewagę. Było blablabla, a teraz do rzeczy:

1. Windwalkerzy i wszelakiego rodzaju invi, np. Image Image Image Image Image

Oprócz tego co samo nasuwa się chyba każdemu, czyli Image Image Image Image jest jeszcze pare innych rzeczy które można zastosować żeby niewidzialność przeciwnika nie była żadnym atutem. Np:
ImageImage ImageImage po zaznaczeniu jakiejś jednostki ulti Slardara albo Bouniego, może ona włączyć swojego windwalka ale dalej będziemy ją widzieć.
ImageImage każdy invi przeciwnika w zasięgu 900 jednostek zostaje odsłonięty na parę sekund, ponadto ulti zeusa pokazuje wszystkich herosów przeciwnika na całej mapie odsłaniając przy tym tych będących invi.
ImageImage "Oczka" treanta mają true sighta.
ImageImage Jak hp przeciwnika spadnie poniżej 40% włącza się ten buff i co prawda jak przeciwnik włączy WW to widać go tylko na minimapie, ale widać i Strygwyrowi i tak nie ucieknie.

Na koniec chciałbym napisać że jednostki niewidzialne obrywają od wszelkiego rodzaju spelli obszarowych, w tym wszelkiego rodzaju splash dmg (BFury, Cleave Svena itp.)

2. Bohaterowie z mass hp, czyli tzw. TANKi, np. Image Image Image

W tym wypadku najlepiej sprawdzają się bohaterowie zadający obrażenia zależne od % hp. Zacznę od mojego faworyta:
ImageImage Na 16tym lvlu jak zjedziemy kogoś do ok. 45% hp to umiera, nawet gdyby to 45% to było 5k hp.
ImageImage Zadaje jemu (i leczy nas o) 4/5/6/7% aktualnego hp przeciwnika
ImageImage Zadaje przeciwnikowi orażenia w wysokości 5/7/9/11% aktualnego hp
ImageImage Ulti Huskara obniża hp przeciwnika o 40% jej aktualnej wartości.
ImageImage Na 16tym poziomie SoulKeeper może obniżyć hp przeciwnika nawet do 23% jej maksymalnej wartości.
ImageImage Midnight pulse obniża hp przeciwnika o 3/4/5/6% maksymalnej wartości na sekundę.
ImageImage Troche to liche ale zawsze -1%hp/sekunde

3. Blinkerzy i pseudoblinkerzy Image Image Image Image

Tutaj możliwości jest kilka. Jeżeli przegapiliśmy wybór herosa to uprzykrzyć życie blinkerowi można np. tak:
po pierwsze i najprostrze - Image zhexowany nie blinkuje
po drugie Image Image silence blokuje blink ze skilla

Jeżeli natomiast widzimy że przeciwnik wybiera blinkerów, a nie chcemy mieć z nimi problemów, można wybrać herosa z którym blinker będzie miał ciężko. Jak chociażby:
ImageImageImageImage inny blinker Very Happy wygląda to dziwnie ale to niestety prawda - najlepszą kontrą na blinka jest blink
ImageImage Rakietki tinkera mają 2500 jednostek zasięgu, niestety cel musi być widoczny
ImageImage Doom to 12/14/16 sekund silence, wtedy nie ma blinkania, ani jedzenia tangoo
ImageImage Czaszka osiągnie cel choćby się 30 razy blinknął w międzyczasie
ImageImage Ulti Zeusa trafi w każdego
ImageImage Nie ma many, nie ma blinkania


Changelog
15/11/2008 dopisałem changeloga, dodałem skilla enigmy i undyinga do pktu 2, dopisałem pkt 3 Blinkerzy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sklej dnia Sob 17:17, 15 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Asmozan
Satanic
Satanic



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 641 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-ch

PostWysłany: Pią 18:27, 14 Lis 2008 Powrót do góry

właśnie takiego tematu potrzebowałem Very Happy ale te co przedstawiłeś to akurat oczywiste ;/ napisz co np jest kontrą na magine itp itd


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Darus
First blood
First blood



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 38 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:30, 14 Lis 2008 Powrót do góry

Skill enigmy odbiera procentowo HP i to z maksymalnej jej wartości o ile dobrze pamietam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sklej
Moderator
Moderator



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 17:17, 15 Lis 2008 Powrót do góry

Darus napisał:
Skill enigmy odbiera procentowo HP i to z maksymalnej jej wartości o ile dobrze pamietam.
A racja, zapomniałem o tym, ale już dopisałem, thx.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ZigZak
Wsparcie Techniczne
Wsparcie Techniczne



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 94 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:22, 15 Lis 2008 Powrót do góry

Na blinkerów super kontra jest także heroes z iluzjami i mana burnem z manty np. phantom lancer lub idealnie nadaje się slithice xD!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bjartskular
Starszy Akwizytor



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 280 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 11:41, 21 Cze 2009 Powrót do góry

Przesunąłem, bo IMO tutaj bardziej się przyda Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pyroman
First blood
First blood



Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:37, 21 Cze 2009 Powrót do góry

Okay. Kontra na wszelakie postacie z iluzjami- Axe, Necro, AoE nukerzy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)