Forum Wszystko o Dota - PL Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Slardar, the Slithereen Guard Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
z4u
First blood
First blood



Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: szczecin

PostWysłany: Nie 1:47, 06 Gru 2009 Powrót do góry

Slardar, the Slithereen Guard

1. Statystyki

Strength: 21
Agility: 17
Intelligence: 15
Health: 549
Mana: 195
Damage: 51-59
Armor: 4.4
Attack range: 100 (melee)

2. Umiejętności

Image Sprint

Level 1 - Increases speed by 10%.
Level 2 - Increases speed by 20%.
Level 3 - Increases speed by 30%.
Level 4 - Increases speed by 40%.
Mana Cost: 50
Cooldown: 45

Trzeba go szybko maksować, daje naprawdę sporo speed'a, przydaje się do gonienia przeciwników, a także i do ucieczki.

Image Slithereen Crush

Level 1 - 50 damage, 1 second stun.
Level 2 - 75 damage, 1.5 second stun.
Level 3 - 100 damage, 2 second stun.
Level 4 - 150 damage, 2.5 second stun.
Damage type: physical
Mana Cost: 80/ 95/ 105/ 115
Cooldown: 8

Moim zdaniem najlepszy stun w grze, jest on na małym obszarze, jednak jego Cooldown to jedyne 8sek, dzięki czemu z naszym Sprintem złapiemy niemal każdego.

Image Bash

Level 1 - 10% chance per attack, 40 bonus damage.
Level 2 - 15% chance per attack, 50 bonus damage.
Level 3 - 20% chance per attack, 60 bonus damage.
Level 4 - 25% chance per attack, 70 bonus damage.
Mana Cost: --
Cooldown: --

Przydatny, maksujemy po Crushu i sprincie.

Image Amplify Damage

Level 1 - 5 armor penalty.
Level 2 - 10 armor penalty.
Level 3 - 15 armor penalty.
Mana Cost: 25
Cooldown: 10 seconds

Ten skill boli wszystkie INTy i AGI, jest to nasza przewaga nad nimi, po rzuceniu ulti przeciwnik traci 5-10-15 armora, pozwala nam też widzieć hero posiadające invisible(jeśli mają skilla na sobie), powinniśmy rozdawać każdemu.

3. Skill Build

1.Crush
2.Sprint
3.Crush
4.Sprint
5.Crush
6.Ulti
7.Crush
8.Bash
9.Sprint
10.Sprint
11.Ulti
12.Bash
13.Bash
14.Bash
15 Staty
16. Ulti
17-25-staty

4. Itemy

Paczątek: queling balde,1 salve,1 tangosy, 3 listki.

Late: Image Image Image Image Image Image

Kolejno: PT,Dagger,Bkb,Deso,Vladek,Hota.

5. Styl Gry

Więc nasz Slardarek jest typem Carry, więc latamy jak głupi z lane na lane i farmimy, jak już mamy kilka itemów z naszych core, możemy pomyśleć o zniszczeniu gry, oczywiście w przerwach od farmy próbujemy coś zgangować na lane z naszym supportem, jeśli jest to CMka, bądź Lich, nie powinno być problemów. Przed każdą akcją rozdajemy ulti, potem dagger->stun->bkb, i pocisk, jeśli ktoś ucieka mamy naszego sprinta Wink.

To by było na tyle. Dzięki za przeczytanie. Pozdrawiam Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez z4u dnia Nie 5:44, 06 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Asmozan
Satanic
Satanic



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 641 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-ch

PostWysłany: Nie 2:05, 06 Gru 2009 Powrót do góry

Dobry build Smile Sam takiego używam Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Andryij
Veteran
Veteran



Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 466 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:39, 06 Gru 2009 Powrót do góry

Jestem pozytywnie zaskoczony! W końcu jakiś fajny build...

Trochę bym polemizował tylko z Daggerem, nie jest on niezbędny dla Slardara. Raczej sytuacyjny. Czasem trzeba się zastanowić, czy te 2150 nie lepiej przeznaczyć na szybsze BKB. Kwestia sytuacji. Ja osobiście lubię Daggera, ale czasem po prostu się nie przydaje.

No i Treadsy oczywiście STR Wink

Aha, jeszcze jak nie planujesz iść mid, to Quelling brany z fontanny nie jest najlepszym pomysłem. Możesz go równie dobrze kupić w sklepie obok, a 225 golda przeznaczyć na jakieś staty, bądź heal.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Andryij dnia Nie 13:40, 06 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Brpp
Satanic
Satanic



Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 505 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:22, 06 Gru 2009 Powrót do góry

Ja był bym jednak za tym żebyś rozwinął trochę gameplay.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BloodMan
First blood
First blood



Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:54, 07 Gru 2009 Powrót do góry

IMO zamiast daggera kupiłbym assault cuirassa Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sklej
Moderator
Moderator



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 12:09, 07 Gru 2009 Powrót do góry

W sumie to tylko 4k golda różnicy więc można śmiało zamieniać te 2 rzeczy -.-

Itemy ok. Skille ok. Mógłbyś jeszcze napisać jak dokładnie działa ten nasz stun - chodzi o to, że jak się nie sięgnie to wchodzi slow (350 stun AoE, 360 slow AoE dokładnie). O gameplay'u się nie rozpisałeś, a szkoda. No i repy repy repy! Gdzie repy???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sbagers
First blood
First blood



Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:22, 15 Sty 2010 Powrót do góry

gram w dotę od niedawna, poradnik się na pewno przyda, dzięki Wink ale te obrazki itemów ustaw w takiej kolejności w jakiej radzisz kupować, bo początkowy gracz nie zna wszystkich nazw. a tak na marginesie: co to są te listki Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sbagers dnia Pią 21:46, 15 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Sanuzoku
First blood
First blood



Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:18, 16 Sty 2010 Powrót do góry

Hmmm, ja bym tego vladka dal po PT, ale kazdy wie ze jestem nubem do itembuildow ;d


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Warnart
First blood
First blood



Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 8:16, 23 Sty 2010 Powrót do góry

Heh Slardara jedna z moich ulubionych postaci jest praktycznie nie do zatrzymania dzięki ulti slardar niszczy str i int,agi
Co do poradnika to ladny 9/10 tylko dagger dla mnie wydaje się być zbędny dla niego


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 915 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Sob 13:15, 23 Sty 2010 Powrót do góry

Dagger jest po to, żeby Slardar mógł zrobić Blink + Stun na początek w odpowiedniego (niebezpiecznego) przeciwnika. Rozpoczęcie bitwy w odpowiedni sposób może stanowić różnicę między jej wygraniem a przegraniem. Oczywiście, można wierzyć że przeciwnik 9im słabszy, tym większa na to szansa) pozwoli po prostu na siebie wbiec, ale niestety nie wszyscy są tak uprzejmi. Dagger i BKB są konieczne, żeby Slardar miał znaczenie w bitwach.

Opcja #1: Slardar nie ma Daggera - musi odpalić Sprinta i BKB żeby wbiec do walki i użyć stuna - czyli ze 3 sekundy BKB już na starcie zużywane są na wbieganie (brak BKB = zestaw stunów, nukeów i disable'i, które zmasakrują Slardara zanimpodejdzie do ofiary - wystarczy Lion + damage z ręki jego kolegów, ewentualnie stun od tanka). Jeśli BKB ma 10 sekund to dobrze, ale zdaje się że z czasem jest to coraz krócej - przy 5 sekundach zostają DWIE na walkę (a w tym czasie przeciwnik lub dwóch i tak będzie w stunie). Nawet "na papierze" nie wygląda to dobrze, a zazwyczaj tak jest, że jak coś nie działa nawet w teorii, to... lepiej skorzystać z opcji numer 2.

Opcja #2: Slardar włącza BKB i natychmiast robi Blink w przeciwnika (lub dwóch - czasem udaje się chyba złapać), natychmiast po Blinku Crush i ulti na naszą główną ofiarę. Dopóki mamy BKB walczymy, przeciwnicy nie zabiją nas tak łatwo "z ręki", jeśli uderzyliśmy na ich carry a nasza drużyna walczy w bitwie (pierwsze uderzenie na carry może doprowadzić do tego, że nie odpali on swojego BKB, więc wszystkie nuke'i i stuny wejdą w niego jak w masło). Oczywiście, nie zawsze jest tak różowo, ale generalnie Dagger daje dużą szansę na osiągnięcie przewagi w pierwszej fazie bitwy, a to już bardzo wiele. Tutaj teoria wygląda na tyle dobrze, że można ją próbować przełożyć na praktykę.

Myślę, że tak wyczerpujące wyjaśnienie powinno wystarczyć każdemu, aby zrozumieć po co Slardarowi Dagger.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Andryij
Veteran
Veteran



Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 466 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:32, 23 Sty 2010 Powrót do góry

Tylko jeden niuansik, lepiej jest włączać BKB po stunie już. Dlaczego? Ano dlatego, że zaoszczędzi się cenne pół sekundy na animacji stuna Wink. I warto zaryzykować. Nie ma wielu graczy, którzy w tym momencie Cię wyłączą.

Casc: Masz rację, tak jest najlepiej, jest to jednak odrobinę bardziej niebezpieczne (w okolicy może być disabler/ stuner poza zasięgiem Twojego stuna i - jeśli zdąży - będzie niewesoło. Jednak żeby mieć taki refleks to trzeba chyba pochodzić z Azji). To co opisałem to wersja Slardar a la Crixalis.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Warnart
First blood
First blood



Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 13:35, 23 Sty 2010 Powrót do góry

No przydatna uwaga ale oczywista.Tera dzięki twojej wyczerpującej wypowiedzi przyznaje, że dagger się opłaca jak zagrałem to dzięki daggerowi rozpoczynałem akcje i niszczyłem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)