Forum Wszystko o Dota - PL Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Squee and Spleen, the Goblin Techies Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 915 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Sob 20:37, 16 Gru 2006 Powrót do góry

Kai napisał:
A ja ogólnie proponaowałbym więcej konstruktywnej krytyki, a nie destruktywniej Very Happy
Co do Lancera, to poprostu biezesz jedna kopie i robisz z niej sapera, czyli sprawdzasz teren zanim wejdziesz tam prawdziwym Smile

PS: Beros To jest BUILD a nie "BILD" Cool Smile


Jeżeli są tylko Land Mine to masz rację, jedna kopia jako saper wystarczy. Problem w tym, ze wielu ludzi grajacych techies od pewnego momentu zajmuje sie ustawianiem tylko min z detonatorem... Wiec taki spokojnie poczeka aż zgraja Lancerów wejdzie w miny i BOOM... ten co przezyl, to zapewne oryginał. Ale on też może zginąć.

W late-game (17+) poziom, Lancer czesto ma Manta Style i Vitality Booster (buduje Hot). To daje mu za mało Hp żeby przeżyć 5-6 Remote Mineów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kai
Wicked Sick
Wicked Sick



Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:19, 16 Gru 2006 Powrót do góry

No tak Smile Ale chodzi o to ze np bierzemy jednego i udajemy ze to ten realny Lancer, ze se poprostu gdzies idziemy Very Happy Np do secret shopu czy gdzies. Przeciwnijk pomysli ze to my i odpali remotki Cool No chyba ze jest bystry


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 915 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Sob 23:32, 16 Gru 2006 Powrót do góry

Zabicie phantom Lancera jest zadaniem niezwykle ciężkim. Nawet jeżeli mamy wardy/gema, a więc nie może uciec Dopplewalkiem, to potrzebujemy jeszcze go odróżnić od reszty. Jak? Na przykład obszarowym nukiem...

Gdybym zobaczyl Lancera (jednego) idącego na moje Remote Mine to raczej bym min nie odpalił, chyba że byłaby to wcześniejsza faza gry, kiedy Lancer nie jest zwierzęciem stadnym jeszcze. Najlepiej jednak dać sobie spokój - to może być kopia z Dopplewalka, wiec miny pójdą na marne. Jeżeli min mamy dużo (4-5 w tej fazie gry) to jedną mozemy na próbe odpalic... Jeżeli był image, stracimy jedną minę, jeżeli oryginal, to najczęściej sie cofnie...wtedy reszta min (nawet jeżeli użyje Dopplewalka!). Najlepiej zatem odpalić tę jedną mine kiedy jest na niej, wtedy będzie musiał wracać przez resztę min. Mam nadzieję że wiadomo o co chodzi?

PS. Zna ktoś jakiś fajny serwer (poza rapidshare) gdzie możnaby wrzucać repy? Bo mam kilka ciekawych gier z Techies, chętnie bym wrzucił (jeśli ktoś miałby ochotę obejrzeć, rzecz jasna).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kai
Wicked Sick
Wicked Sick



Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:15, 18 Gru 2006 Powrót do góry

Gram ostatnio tym hero bo jest fajny i ogólnie przyjemnie się gra, interesuje mnie build atak aleinny niz ten który napisał ShinjiIkari. Bo ten napisany przez niwego jest wedlug mnie nierealny (drooogi)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sinus
Veteran
Veteran



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:08, 19 Gru 2006 Powrót do góry

dla dobrego goblina nie ma drooogich bulidów !!!

ja tam zwykle gram bulidem pod bomby i jak gra sie prxzedluza to zmieniam sie w battle !!! skadi mkb burka gunyso !!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korin
Fresh Meat
Fresh Meat



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:19, 15 Kwi 2007 Powrót do góry

Odświeżę trochę temat ;p
A więc takie pytanko. Czy staty/dmg bazowe z plusami zwiększa dmg min i suicide?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sklej
Moderator
Moderator



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 21:11, 15 Kwi 2007 Powrót do góry

Myśle że nie. A niby dlaczego małyby zwiększać?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korin
Fresh Meat
Fresh Meat



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:46, 15 Kwi 2007 Powrót do góry

Yyyyy.. to staty nie zwiększają dmg ze skilli?
oh my noob..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sklej
Moderator
Moderator



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 1:36, 16 Kwi 2007 Powrót do góry

Najedź sobie kursorem w grze na symbol głównego atrybutu to Ci się napisze co staty robią i tego akurat nie robią... poza tym w jaki niby sposób miały by te staty zwiększać dmg ze skilli, co? +1 agi to +1 dmg? I do których skilli? Jak Lyca przywoła wilki to one będą miały większy dmg jeśli Lyca dopakuje do statów?

Jedyne skille które mają coś wspólnego ze statami to:
-Adaptive Strike (Morphling)
-Backstab (Rikimaru)
-Glaives of Wisdom (Silencer)
-Flesh Heap (Pudge)
to chyba te najważniejsze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 915 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Pon 9:10, 16 Kwi 2007 Powrót do góry

Sklej: Napisałeś "jedyne", ale to niezupełnie prawda. Skille które wymieniłeś są BEZPOŚREDNIO związane ze statami. Jest też całkiem sporo skilli związanych ze statami dość mocno, których na pierwszy rzut oka się nie zauważa - ponieważ są związane POŚREDNIO. Wymienię kilka przykładów i zobrazuję o co mi chodzi.

1. Image hero (Conjure Image, Juxtapose itp.) - image mają statystyki zależne mocno od statystyk bohatera (np. jeśli bazowy damage Terrorblade = 100, a mamy +30 agility, to nasz image będzie miał 55/100*(130) damage). Chociaż skill nie odwołuje się do statów bohatera, mają one duże znaczenie. Można powiedzieć że staty zwiększają damage z tego skilla. ("To brzmi logicznie")

2. Harbinger, Obsidian Destroyer. Arcane Orb jest zależny od jego mana poola, a mana pool jest w dużej mierze zależny od jego INTa. Tak więc INT POŚREDNIO ulepsza mu damage ze skilla. Dalej, Sanity Eclipse - więcej inta = BEZPOŚREDNI wpływ na moc tego ulti.

3. Skille dające krytyka. Np. Leoric, ma krytyka, im więcej dodamy mu STR tym mocniejszy będzie jego krytyk (możemy dodawać też damage zwykły). A więc pakowanie w STR ulepsza jego skilla (też POŚREDNIO), ponieważ im więcej STR, tym lepszy krytyk. Dotyczy to także Chaos Knighta, Mortred, Gondara, Pandarena Syreny...

4. Meepo, the Geomancer - pakowanie w staty ma BEZPOŚREDNI wpływ na jego ulti. Jego kopie dostaję 25% bonusy do statów, który ma Meepo.

5. Phantom Lancer, Spirit breaker, Slardar, Troll, Darkterror - AGi zwiększa attack speed, a więc POŚREDNIO także ma wpływ na skuteczność BASHA. Im większy attack speed, tym częściej bash wejdzie. Tak więc jest to kolejny skill który zostaje przez nasze STATY poprawiony.

6. Lycantrophe, Nightstaslker, Knight Davion. Może to być niezrozumiałe, ale pakowanie STR tym bohaterom ulepsza formę wilka (większy krytyk), hunter in the night (+75% ias jest jeszcze lepsze kiedy mamy większy damage), oraz Dragon Form (stąd mówi się że na Davionie jedyne co trzeba zrobić to: MASS STR FTW).

Myślę, że w tych kilku punktach nie poruszyłem wszystkich kwestii, ale zdaje się że dotarłem do tych najczęstszych.

Czy staty mają wpływ na skille bohaterów?
Odp. Nie zawsze, ale częściej niż wielu z nas się to wydaje.

Czy staty zwiększają damage ze skilli?
Odp. Rzadko w sposób bezpośredni, częściej w sposób pośredni. Czasami w ogóle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sklej
Moderator
Moderator



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 14:39, 16 Kwi 2007 Powrót do góry

To pośrednio staty mają wpływ na skille bo dopakujesz do inta to masz więcej many żeby je rzucać ale nie o to tutaj chodzi.

W ten sposób to można powiedzieć że + do statów zwiększa dmg min Goblina bo mając więcej inteligencji ma się więcej many, a mając więcej many można postawić więcej min na raz Wink

I ogólnie dopakuj do statów to będziesz miał lepszego herosa i wtedy będziesz wszystkich ownował i nie będzie Ci się chciało wychodzić z gry i będziesz miał popsute oczy.
Reasumując: pakowanie do statów psuje oczy gracza... pośrednio Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 915 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Pon 17:53, 16 Kwi 2007 Powrót do góry

Sklej: Rżniesz głupa czy z Tobą jest tak źle? Mam nadzieję że to tylko taka zgrywa dla śmiechu. Wiadomo, że jak masz więcej many, to możesz rzucić więcej czarów, ale to zwiększa potencjał całego herosa.

Przykład:
Carrion Swarm - zadaje 300 damage. Jeśli masz dodatkowe +10 INT, dalej zadaje tyle samo. Sam skill sę nie ulepszył w żaden sposób!.

Przykład 2:
Critical Chaos Knighta - zadaje 2.75*x obrażeń. Dodajemy CK +10 STR. W tej chwili jego krytyk został ulepszony: wynosi już 2.75*(x+10) //(x = base damage)
Jeżeli base damage wynosi np. 90 (przyjmuję konkretną liczbę dla uproszczenia obliczen, 90 może być średnim damagem z ataku), to z krytykiem zada: 2.75*90 = 247.5 damage (czyli 247). Natomiast gdy mamy +10 do siły, to zada krytyk 275 damage, czyli o 28 damage więcej. Zatem można spokojnie dodać, że dopakowanie StaTu (STR) ulepszyło nam krytyka w pośredni sposób, ponieważ zwiększyło nam bazowy damage, który jest bezpośrednią podstawą dla krytyka.

Mam nadzieję, że teraz już wszystko jest zrozumiałe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sklej
Moderator
Moderator



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 19:44, 16 Kwi 2007 Powrót do góry

No przecież ja wiem o co w tym chodzi. A zgrywam się dlatego, że trochę wydumana mi się ta pośredniość wydaje... Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sprite125
Fresh Meat
Fresh Meat



Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 70 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin

PostWysłany: Pią 14:15, 28 Lis 2008 Powrót do góry

nom fakt jak czytalem te cale wypowiedzi to ciagle "bild bild bild" dzienki za poprawienie kai ^^ a co do linka na rapidshare to jakos niemoge wejsc error jest ;/ zas ja sei niebawie w statisy i nadzieje ze ktos wejdzie na miny moze i to noobskie ale ja maxuje suicida, i na zadyme 5v5 kaboom po jakims ulti rylai i 5 fragow dal mnie ;] albo 2v1 tez tak mozna heheh bo 1550 dmg brzmi obiecujaco


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WhoIsNext
Fresh Meat
Fresh Meat



Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 52 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:46, 29 Lis 2008 Powrót do góry

1550 dmg owszem ;] ale po odjeciu tych wszystkich redukcji etc. to wcale nie jest takie och ach te suicide ;] a jak sie troche pogra to wiadomo gdzie minu stawiac, a jesli nie to po prostu troche czystego team playu i twoj mate albo ty sami naprowadzicie kogos na miny, jest jeszcze 3 opcja, na latwizne, obstawic wszystkie secret szopy i runy, nie ma opcji ze w koncu ktos w to nie wejdzie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sprite125
Fresh Meat
Fresh Meat



Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 70 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin

PostWysłany: Śro 22:17, 24 Gru 2008 Powrót do góry

eh panowie eh mi sie podoba build ale 1 sprawa do sinusa blagam sinus piszesz ciagle"!!" denerwujace neichce cie urazic ale prosze nierob tak ;] build bardzo fajny a chce dodac ze jak hero z gemem to jaksi caster z low hp to mozna go z suicide wykonczyc hehe a i 1 sprawa gem czasem ejst slabszy od wardow z true sightem bo jak psotrawie 15 min tuz przy wejsciu na gorke na samym wejsciu a z durgiej stroyn zaudzo sie idize to on niepostawi gema na gorce tylko musi wejsc na gorke z gemem a warda to spokojnie se moze i wtedy BUM!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Brpp
Satanic
Satanic



Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 505 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:54, 25 Gru 2008 Powrót do góry

Jest tylko jeden problem. Gem noszą zazwyczaj mocne tanki lub dpsy z blinkiem czy coś w tym stylu;) A jak postawisz warda na górce to dalej nie będziesz widział min bo ward nie daje ci jak by to określić.... pola widzenia tylko samo true wiec musiał być jeszcze obserwatora postawićWink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pyroman
First blood
First blood



Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:08, 15 Cze 2009 Powrót do góry

Znowu nie wiem jak Tech miałby się wyfarmić, aby mieć takie itemy. Próbując grać samobójcami na otwartą walkę, czynne uczestniczenie w teambattle to marnujemy jego potencjał. Na początku gry załatwiamy sobi butki +clarity/tangoo, idziemy na lane np. ze Spectre- lekki harras, fb i farmimy carry. Po przejściu do mid game praktycznie nie wchodzmi w kontakt z wrogiem. Naszym zadaniem jest obwardowanie całej mapy, utrzymanie wrogów w ciągłym strachu, przygotowywanie odwrotu i pułapek... Na przykład widzimy, że nasz team bezsensownie pushuje stawiamy z tyłu kilka remotek+static, aby zaliczyć kilka killi na wrogach goniących naszych ally. Obecnie Techies mają możliwość ulepszyć ulti scepterem, przez co mamy falę creepów na 1 minę. Co do skilli to 1. Land Mine, 2-3lvl suicide, a następnie maxowanie reszty skilli. 3 i 4 poziom samobójstwa bierzemy na końcu, ponieważ nasze miny dużo więcej zdziałają. Itembuild jest prosty- na początku buty, clarity, opcjonalnie arcane ring/nulle, następnie guinso/orchid, scepter. Do tego dużo clarity, tp scrolli i czasem wardy. Ogólnie gra techiesami polega na bardzo złożonym mindgame.
BTW. pamiętaj, że nie można zwardować rosha, ale remotki postawić się da, przez co zawsze będzie wiadomo, gdzie jest wrogi team.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wesoły
First blood
First blood



Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:54, 15 Cze 2009 Powrót do góry

@up

Popatrz kiedy ten build powstał (2006 !), grałem w dotę wtedy, gram teraz, przez ten czasu dużo się zmieniło, więc odnosząc się do jakiegoś buildu patrz na jego datę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pyroman
First blood
First blood



Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:04, 16 Cze 2009 Powrót do góry

Przecież o tym wiem, ale przydałby się komentarz, aby ktoś nie próbował iść w build z 2006r.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)