Forum Wszystko o Dota - PL Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Yurnero, the Juggernaught Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Śro 15:02, 28 Cze 2006 Powrót do góry

Image

Rozpoczne od dokładnego opisu :

ImageBlade Fury :
Tworzy wir ostrzy który rani pobliskie jednostki wroga, daje także całkowitą odporność na magie. Działa 5 sekund. Przydaje się zarowno do creepowania jak i zabijania hero. Gdy mamy 320 many używamy tego skilla, niszczymy creepy i osłabiamy enemy a na koniec dajemy ulti.
LvL 1 : 80 obrażeń co seknudę
LvL 2 : 100 obrażeń co sekundę
LvL 3 : 120 obrażeń co sekundę
LvL 4 : 140 obrażeń co sekundę

Image Healing Ward :

Przydatny skill dla całej drużyny, lepszy dla str hero. Szybko regeneruje hp. Działa 25 sekund. Tym skillem można łatwo urwatować komuś życie. Jak wcześniej wspomnialem ward bardzo szybko regenruje hp. Gdy z naszej drużyny ktoś ucieka stawiam przed nim warda i ma dużo większe szanse na przeżycie.

LvL 1 : 1% od pełnego życia co sekundę
LvL 2 : 2% od pełnego życia co sekunde
LvL 3 : 3% od pełnego zycia co sekunde
LvL 4 : 4% od pełnego życia co seknude

Image Blade Dance

Daje szansę na duble damage.

LvL 1 : 10 % szansy
LvL 2 : 18 % szansy
LvL 3 : 26 % szansy
LvL 4 : 36 % szansy

Image Omnislash :

Bohater staje się niewidzialny i losowo atakuje wszystkich przeciwników wokół niego. Najlepiej używać go gdy w pobliżu nie ma creepów. Ulti można połączyć ze skillem Blade fury. Tak jak napisałem wcześniej. Gdy spotykamy enemy hero w miejscu , poza liniami włączamy blade fury a nastęnie dajemu ulti. Oczywiście im masz większy dmg, lvl ulti, critic lub refresh orb ulti jest lepsze.

LvL 1 : atakuje 3 razy
LvL 2 : atakuje 5 razy
LvL 3 : atakuje 8 razy


Opis gry :
ImageNa początku robimy boots of speed a następnie Treadsy. Przydaje nam się także 1 bracer lub 2. Gdy zaczynamy gre mamy tylko 473 hp, 44-48 dmg, 2 armoru. Naszym głownym atrybutem jest Zwinnosć. Na początku trzeba dać lekkiego boosta ponieważ byśmy byli zbyt łatwym celem. Naszym początkowym celem jest jak najlepsze creepowanie, dzięki dd i blade fury możemy łatwo zdobywać potrzebną nam kase. Jesteśmy w stanie zaiść od tyłu przeciwnika gdy ten ma mało hp, włączmy blade fury i jest szansa na kill. Następnym itemem który kupujemy jest eagle horn, jest drogi ale musmy mieć ten item jesli chcemy naprawde ownować, kase na niego zbiera się długo, ale wszystko zależy jak potoczą się losy i czy będziemy dobrze creepować. Kupujemy quarter staff i składamy Butterflya. Następnym itemem jest Lothar. Dzięki niemu możemy łatwo kogoś dogonić / zaczaić się / czekaś na enemy w odosobnionym miejscu, włączyć lothara podbiec na dobrą odległosć, włączyć balde fury a następnie użyć omnislasha. No i oczywiście można łatwo uciec ;]. Zależy jak toczy się gra sprzedajemy treadsy i kupujemy travelsy, próbujemy złożyć także burize ponieważ crity + ulti zadają druzgocące straty w ludziach ^^

Sposób na granie juggernoutem jest prosty, creepujemy i czaimy się na enemy w przejsciach. Gdy idziemy całą drużyną i mamy do swoich m8ts zaufanie to używamy lothara i atakujemy od tyłu, najlepiej blade fury, koledzy z drużyny włanczają się do ataku, używają stunów jesli mają oczywiście a na końcu klikamy ulti ( nie może być creepów ).

Proze o komentarze.

To jest mj post ale musiało mnie wylogować jak pisałem - uber_pwn
Kijciwoko
M-m-m-m....Monster Kill
M-m-m-m....Monster Kill



Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mam qwa wiedzieć?

PostWysłany: Śro 16:25, 28 Cze 2006 Powrót do góry

Jak obiecałem, tak zrobiłem :]

Po kolei:

1#
Cytat:
Blade Fury :
Tworzy wir ostrzy który rani pobliskie jednostki wroga, daje także całkowitą odporność na magie.

A dostałeś kiedyś np. purge od meduzy bądź z diffusiala?

2# Mógłbyś dokładnie opisać jak działa ulti jurka - z tego co napisałeś nic konkretnego nie wynika a sprawa nie jest tak prosta jak mogłoby się wydawać.

Cytat:
LvL 1 : atakuje 3 razy
LvL 2 : atakuje 5 razy
LvL 3 : atakuje 8 razy

Gówno prawda.

3#
Cytat:
dzięki dd i blade fury możemy łatwo zdobywać potrzebną nam kase.
Jestem ciekaw jak bez żadnego ringa i nie idąć w warda zamierzasz creepować na linii. Naprawdę bardzo mnie to interesuje... Chyba, że mówimy o grze na zawodników, którzy drugi raz w dotę grają, ale wydawało mi się, że chcemy mieć tutaj build do jurka, którym można powalczyć z lepszymi przecinikami.

4#
Cytat:
Następnym itemem który kupujemy jest eagle horn

Czyli do 12-15 levelu (w zależności od tego jak dobrze creepujesz) jedziesz na treadsach i bracerze z 800-900hp... Może boleć...

5#
Cytat:
Następnym itemem jest Lothar.

Dochodzimy do levelu 16-20, gdzie kupno wardów nie jest już tak bolesna stratą dla przeciwnika jak napoczątku... A lothar kosztuje niewiele więcej od eaglehorna a na początku daje znacznie więcej...

6#
Cytat:
próbujemy złożyć także burize ponieważ crity + ulti zadają druzgocące straty w ludziach

Krytyki się nie stackują, w związku z czym spora ich część po prostu przepada.

Mógłbyś jeszcze napisać z kim lubimy grać w teamie, z kim na linii, przeciwko komu lubimy grać jurkiem, kogo unikamy itp itd.

Pozdro,
_
K


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
VaDeR
Administrator
Administrator



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz

PostWysłany: Śro 18:34, 28 Cze 2006 Powrót do góry

Jeszcze mógłbyś napisać jak rozdzielamy umięjętności... Co myślicie o składaniu dla Jurka 2xBasher? A do Kijciwoka mógłbyś napisać bardziej kon struktywną krytykę, a nie:
Cytat:
Gówno prawda
Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kijciwoko
M-m-m-m....Monster Kill
M-m-m-m....Monster Kill



Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mam qwa wiedzieć?

PostWysłany: Śro 18:48, 28 Cze 2006 Powrót do góry

Oznajmiłem tylko, że opis podany przez uber_pwn jest nieprawdziwy. O tym, że mógłby bardziej rozwinąć temat napisałem powyżej.

Do czego mu bashery? Za 6k kasy można kupić masę ciekawszych itemów a basher nic nie daje ani do blady fury ani do omnislasha, czyli do skilli, na których opierasz całą strategię gry. Jak dla mnie 2x basher to strata kasy.
_
K


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Uber_pwn
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 18:55, 28 Cze 2006 Powrót do góry

Nie wiem Kijci skąd ty bierzesz swoje informacje ale na "www.dota-allstars.com" pisze że 3,5,8 razy -.- Nie wiem czy jesteś od nich mądrzejszy i czy ty robiłeś tą mape i wiesz ale troche ciebie nie rozumiem. Co do skillów to przynajmniej ja robiłem tak : blade fury
1,3,5,8 lvl DD : 2,4,7,9 Omni 6,11,16 Ward 22,23,24,25 Punkty pozostałe. -.- grałem na tym bulidzie i świetnie mi szło, zaznaczam że to był priva, a nie gram z noobami, Godlike mialem =.=


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kijciwoko
M-m-m-m....Monster Kill
M-m-m-m....Monster Kill



Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mam qwa wiedzieć?

PostWysłany: Śro 21:47, 28 Cze 2006 Powrót do góry

Ok, wszystko wyjaśnię, ale następnym razem polecam dogłębnie zapoznać się z tematem przed rozpoczęciem dyskusji.

Omnislash jest jednym z ciekawszych zjawisk w docie a do tego jednym z najgorzej opisanych. Nie patrz na to, jaki masz tekst w grze na ten temat czy jaka jest zwykła definicja tego. Mechanizm działania jest zupełnie inny.

Rozważmy omnislash na 3. poziomie. Z definicji zadaje 8 ciosów. W praktyce odbywa się to na tej zasadzie: Jugge zadaje cios z ulti, po czym, jeżeli jest gotowy cios zwykły, zadaje cios zwykły, jeżeli nie, zadaje następny cios z ulti aż do momentu kiedy te 8 ciosów z ulti zostanie wyczerpanych. Przy czym: obrażenia z ulti są jak najbardziej fizyczne - działają przez avatar, zadają ok. 150-250 dmgu w zależności od pancerza. Ciosy 'zwykłe' są zwykłymi ciosami wyprowadzanymi przez jurka, czyli są także fizyczne a ponadto działają wszystkie (lub większość) orb effectów i Double dmg ze skilla. Dlatego taką sieczkę robi jugge ze stygianem - -6 do pancerza powoduje, że także ciosy z ulti zadają większe obrażenia. Tego nie jestem pewien, ale zdaje się, że dmg zadawany ze zwykłych ciosów jest jakoś ograniczony - coś koło 250dmg bodajże. Dlatego właśnie dla jurka najważniejszy jest kozacki AS, nie dmg.

Opis na temat "jak uciec przed omnislashem, kiedy już nas jurek namierzy" oraz inne ciekawostki z zakresu działania omnislasha zostawiam tobie.

Jeszcze kilka pytań, na które powinieneś znać odpowiedź zaczynając pisac o jurku:
- Jak się zachowuje jugge na omnislashu w chronosferze?
- Czy magina może ucieć blinkiem przed omnislashem (już działającym), jeśli blinkuje na odległość rzędu 400?
- Czy istnieje cokolwiek mogące zadać dmg jurkowi w trakcie działania ulti?
- Czy można uciec teleportem przed omnislashem? Co się stanie, jezeli teleport włączymy przed ulti jurka a co jak w trakcie?


Na koniec jak zwykle polecam:
[link widoczny dla zalogowanych]
Znajomość angielskiego wskazana :].

Pozdro,
_
K


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Uber_pwn
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 12:17, 29 Cze 2006 Powrót do góry

Nie wiedziałem o tym o czym napisałeś, ale. To co napisałem o ilości ataków jest poprawne. Ciosów z ulti jest 8, a to że do tego wchodźą jeszcze ciosy . Przd ulti można uciec invisem, blinkiem ale na większą odległość niż 400 range lub w niewidoczny teren. Czy można uciec tp to sam nie wiem, możliwe że ulti działa troche jak mkb. To z tym anulowaniem czaru ;] tego pewny nie jestem, więc jak co to mnie popraw. Jeśli tp włączysz przed rozpoczęciem ulti jurka zapewne da się teleportować. Popraw mnie jeśli się mylę. Ja kożystam z własnego doświadczenia podczas gry a nie z przeczytanego posta na [link widoczny dla zalogowanych] . To miała być moja taktyka a nie kogoś innego. A może dać do translatora tekst tamtego posta i wkleić na forum -.-


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
VaDeR
Administrator
Administrator



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz

PostWysłany: Czw 17:57, 29 Cze 2006 Powrót do góry

Z tym że basher nic nie daje do battle fury i do omni slasha się nie zgodzę. Nie wiem jak to się dzieje, ale jak mam bashery to nawet battle fury !!ogłusza!!, tak samo ulti.Co potwierdza cytat:
Cytat:
Criticals can occur during Omnislash. So can other effects like Stun, Cleave and Orb effect's like Frost, Corruption, Maim and so on.

Bashery są też przydatne ponieważ wtedy Jurek może rozwalać nawet największe tanki na mapie. A na pytanka, które zadałeś możesz odpowiedzieć, przynajmnie zwiększysz wiedzę graczy korzystających z tego forum Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
chmielak
First blood
First blood



Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MMz

PostWysłany: Pon 23:27, 10 Lip 2006 Powrót do góry

Szczerze jeszcze nie widziałem żeby jurek załatwiał kogokolwiek, łatwo uciec przed jego ulti (jak masz Blink bądź WW)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
VaDeR
Administrator
Administrator



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz

PostWysłany: Wto 18:32, 11 Lip 2006 Powrót do góry

To patrz Chmielu jak ja gram Wink Bardzo się pomyle jeśli napiszę, że jug zaatakuje tego co się blinknie na odległość 400(z ulti oczywiście) ? A raczej nie użyje ww, bo ulti jurka daje ministun jeśli się nie myle...Moge dać repka, gdzie zobaczysz jak Jurek zamiata Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Uber_pwn
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Nie 0:23, 01 Paź 2006 Powrót do góry

Jurek ogólnie zamiata ale jego mała ilość hp, to jest ten ból. Omnislash nie zadaje bashów, jeszcze nigdy mi się coś takiego nie zdarzyło. Jeśli ktoś blinkuje się w miejsce niewidoczne dla nas ulti przestaje działać i lipa. może to być nawet 100.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
VaDeR
Administrator
Administrator



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz

PostWysłany: Nie 9:53, 01 Paź 2006 Powrót do góry

Wreszcie Uber wrócił Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kkeld
Dominating
Dominating



Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

PostWysłany: Pon 21:43, 02 Paź 2006 Powrót do góry

Ja mam dość różny build up od twojego, jeżeli chodzi o Juggera...

Core item to Butterfly, ale oczywiście słusznie zauważyłeś, że mamy marne szanse na początek. Nie będziesz dużo creepował [okej, fajny jest lasthit z krytyka, ale to mało] więc na tą okazje proponowałbym wzbogacić Equip o 2x Null Talisman. Co to nam daje? Ano możliwość spamowania Blade Fury już już od ~3 lvla. Masz boost hp jak od jednego Bracera, ciut wyższy damage i generalnie szybko możesz uklepać kase na Nulle. Potem kupujesz Buty [Blade Fury ssie jak nie masz butów bo każdy głupek ci ucieknie] i oczywiscie wspomagasz się jakimiś Flaszkami czy itemami tymi, co drzewo możesz zjadać ;P Ewentualnie Ringa można kupić. Potem dochodzisz do tego Butterfly... Ja walę następnie MKB - boost do wszystkiego, co ważne w tym hero.

Samej Furii na początku używam bardziej do straszenia niż do zabijania, chyba że mam jakiegos fajnego kolege typu Furion na line. No i oczywiście farm - to kluczowe. 1x Furia kosi ~3 creepy na line =~ 140golda... Możesz około 4-5 razy rzucić furie zanim mana ci się skończy czyli całkiem niezły farming.

Na 6 lvlu Omnilash bo jak spotkasz nonstr hero to jest pewny kill zasadniczo [chyba że ma 2 Bracery ;P]

Wadą tego builda jest to, że mamy mało hp, ale dlatego nastawiam się na line non solo + nie lażenie samemu. W tłumie trudniej nas trafić, a damage zadajemy kosmiczne ;P

Należy dodać jeszcze, że mając wyższy niż 6 lvl klepiecie każdego hero 1v1... [Omnilash to circa 500-750 damage + to co zadasz między poszczególnymi blinkami]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Uber_pwn
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 21:07, 04 Paź 2006 Powrót do góry

Można i tak, zauważyłem tylko że jadą nas agility hero z basherami, bo nasz dmg na nic się zda na bashe, bez ulti nie podchodzić ;] Ale to tylko taka mała dygresja.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hellbike
First blood
First blood



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:38, 28 Lis 2006 Powrót do góry

co do regeneracji - kupujemy void stona i jedziemy na heal wardu (2 lv).
cxo do ulti - kazdy hit z ulti robi malego stuna, co czesto uniemozliwia zucenie spella. co do tp - uciec mozna tylko, jesli calkowicie znikniemy juggerowi z pola widzenia. Jako jeden z pierwszych itemow dla yuga jest hyperstone, miedzy innymi zwg. na ulti.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tofik
First blood
First blood



Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:39, 07 Mar 2009 Powrót do góry

Czas na małe rozgrzebywanko;p. Jeżeli chodzi o juggernauta to co sądzicie o złożeniu mu Bfury?? Boost do dmg, reg many i hp no i cleaving połączony z naszymi critami daje nam niezłą farme. A jak zachowuje się jugg w chronosferze? ulti nadal działa ale nie ma ataków pomiędzy poszczegółnymi blinkami. Jeżeli ulti skończy się nam poza chronosferą to mozemy w spokoju spieprzac;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Asmozan
Satanic
Satanic



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 641 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-ch

PostWysłany: Nie 22:02, 19 Kwi 2009 Powrót do góry

Dla juggera boost do asa Razz BF się kupuje głównie do creepingu jeśli char systemu creepingu nie ma,a jugger go ma ! Imbha tornado na creepki daje mu bardzo dobry creeping, który dodatkowo zabezpiecza przed melle herosami .Więc imho cash waste.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Brpp
Satanic
Satanic



Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 505 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:19, 20 Kwi 2009 Powrót do góry

Bfa składa każdy jugger na BN;) Co tu dużo mówić.... jak się dobrze wyfarmisz to i z BF coś tam zrobisz ale są o wiele lepsze alternatywy dla tego itemy np. BFly Desolator czy MKB. Jeśli zależy ci na regenie many złóż Vladka. To powinno rozwiązać problem many i dostaniesz jeszcze parę przydatnych aur;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Whistler
First blood
First blood



Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minorum Gentium

PostWysłany: Wto 16:01, 21 Kwi 2009 Powrót do góry

Bfury to imo core item KAŻDEGO yugera. mana regen + cleaving (szczególnie cleaving) są cholernie potrzebne. NIE DA SIĘ spamić blade fury w każdą nadchodzącą falę creepów, wiec ten item jest niezbędny do farmienia. Blade fury przydaje się natomiast przy uciekaniu, włączamy blade fury i tepujemy do bazy, nikt nie może przerwać nam wtedy tp. Dlatego warto pomyśleć o złożeniu traveli, choć imo lepszym pomysłem są phase booty - szybkie podbiegnięcie do przeciwnika, blade fury i mamy fraga. Oczywiście blade fury w późniejszym etapie gry jest nieprzydatne, gdyż zadajemy więcej dmg z łapy. Kolejnymi itemami powinny być: sny, vladimir, bkb (jeśli przeciwnicy mają dużo stunów), bfly.
Problem many rozwiązuje danie kilku punktów w staty na pocżatku obok maksowania blade fury. Na 6 lvlu powinniśmy mieć wystarczająco dużo many na combo fury + ulti. Pamietajmy, że yurnero jest przede wszystkim late hero i powinien skupiać się na farmie, a nie na gangowaniu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Asmozan
Satanic
Satanic



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 641 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-ch

PostWysłany: Wto 16:31, 21 Kwi 2009 Powrót do góry

Jak by było tak jak piszesz to każdemu carry składało by się bfury ... A się nie składa nawet charom ze słabszym creepingiem od yurka 2.sposobem na creeping są last hity ;p na prawdę nn bfury Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)