Forum Wszystko o Dota - PL Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Necronomicon Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Animaes
Fresh Meat
Fresh Meat



Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:59, 28 Cze 2007 Powrót do góry

Image
Necronomicon 1 (1300)
+6 Strength
+14 Intelligence
Active: Demonic Summoning (Summons a Necronomicon Warrior and an Necronomicon Archer for 35 seconds. Costs 50 Mana. 90 Second Cooldown.)

Necronomicon Warrior 1 (400 Hit Points, 21 Damage, 6 Armor)
Passive: Mana Break (Burns Away 25 Mana per Attack)
Passive: Last Will (Deals 200 Damage to the Unit that Kills it)

Necronomicon Archer 1 (400 Hit Points, 31 Damage, 6 Armor)
Active: Mana Burn (Burns 200 Mana from Target Unit)
Passive: Endurance Aura (Increases Nearby Allies’ Movement Speed by 3% and Attack Rate by 3%)
Image
Necronomicon 2 (1300)
+10 Strength
+21 Intelligence
Active: Demonic Summoning (Summons a Necronomicon Warrior and an Necronomicon Archer for 35 seconds. Costs 50 Mana. 90 Second Cooldown.)

Necronomicon Warrior 2 (600 Hit Points, 41 Damage, 8 Armor)
Passive: Mana Break (Burns Away 50 Mana per Attack)
Passive: Last Will (Deals 400 Damage to the Unit that Kills it)

Necronomicon Archer 2 (600 Hit Points, 61 Damage, 8 Armor)
Active: Mana Burn (Burns 250 Mana from Target Unit)
Passive: Endurance Aura (Increases Nearby Allies’ Movement Speed by 6% and Attack Rate by 6%)
Image
Necronomicon 3 (1300)
+14 Strength
+24 Intelligence
Active: Demonic Summoning (Summons a Necronomicon Warrior and an Necronomicon Archer for 35 seconds. Costs 50 Mana. 90 Second Cooldown.)

Necronomicon Warrior 3 (800 Hit Points, 61 Damage, 10 Armor)
Passive: Mana Break (Burns Away 75 Mana per Attack)
Passive: Last Will (Deals 600 Damage to the Unit that Kills it)
Passive: Magic Sentry (Increased Vision Range. Also Reveals Nearby Invisible Units)

Necronomicon Archer 3 (800 hit points, 91 damage, 10 armor)
Active: Mana Burn (Burns 300 Mana from Target Unit)
Passive: Endurance Aura (Increases Nearby Allies’ Movement Speed by 9% and Attack Rate by 9%)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Animaes dnia Sob 20:41, 07 Lip 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 915 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Pią 8:29, 29 Cze 2007 Powrót do góry

Bonus do INT i STR zwiększa się co poziom i jest całkiem przyzwoity.

Necro - summony są coraz mocniejsze (damage, HP) i ich skille również (jeden ma większy mana burn 200/300/400 chyba, drugi jak ginie to zadaje temu kto go zabił 400/500/600 damage'a). Poza tym jest chyba aura do -ms oraz jeden z nich na TRZECIM poziomie ma True Sight.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
eXtasy
Killing Spree
Killing Spree



Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 10:04, 29 Cze 2007 Powrót do góry

Nie wiem jak na pierwszym (chyba 100, zadko uzywam mana burna na 1 lvlu), za to na kolejnych 200 i 300. Oprocz tego warrior posiada rowniez spalanie many w ataku co jest jednym z priorytetow skladania necro. Dodam, ze nie wszyscy hero sa kandydatami na ta ksiazke, wypisze tu kilku ktorym ja bym zlozyl:

- Warlock - full support/pusher, idealny item dla niego.
- Bane - super disabler, skazany na spory harras przez oppa, necro nie tylko mu podrasowuje HP, a tez w polaczeniu z jego ulti sieja poploch.
- Rexar - swinia ktora spowalnia, aura od necro ktora przyspiesza, 3 sekundowe ulti na pojedynczy cel to spory powod dla robienia necro.
- Enigma - low hp czyli spory bonus od necro, aoe disable oraz swietny potrujny stun.
- Omni - co tu duzo mowic, full support.

Znalazlo by sie jeszcze kilku, ale imo sa dla nich lepsze recepty na build.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sklej
Moderator
Moderator



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 23:40, 28 Mar 2008 Powrót do góry

Necro to imo bardzo dobry item w grach 2v2, lepszy do pushowania niż mekansm. Ostatnio grałem takiego puba: Lich (ja) + Crix vs Seran + Venom i sobie złożyłem necro to jechaliśmy ich jak chcieliśmy (jak ktoś chce repa to mogę podesłać Cool). Dodatkowo necro to najlepsza kontra na invi herosów moim zdnaniem.

EDIT 1: @ Down: tryb był -sd (dokładnie -spsdom), ja trafiłem same badziewia oprócz tej liszki (jużnie pamiętam dokładnie), nawet nie wiem jakie oni mieli alternatywy.

EDIT 2: A Venom szedł w, moim zdaniem swój najgorszy skill, czyli wardy, które nic nie dają i są do niczego nie przydatne oprócz dawania przeciwnikom kasy Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sklej dnia Pią 16:55, 04 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Amazing
First blood
First blood



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:26, 29 Mar 2008 Powrót do góry

IMO nie mieli z wami szans przy takim Picku Smile Przez połowe gry nie mogli sie nawet zblizyc do was przy waszym combo + waver nie mógł uciec ze względu na true sigh w necro Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)