Forum Wszystko o Dota - PL Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Nurtujące pytania Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
sprite125
Fresh Meat
Fresh Meat



Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 70 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin

PostWysłany: Pią 23:58, 26 Gru 2008 Powrót do góry

ej niesadzicie ze to jest przegiecie gralem wtf dostalem z omnislsash ale przed tym dalem ulti baratrumem jak to mozliwe by yurnero dostal dmg? przy okazji odlecial do tylu ale potem walil dalej z omnisalsha (niewalnol durgiego tylko ten sam kontynuowal)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Darus
First blood
First blood



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 38 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 5:05, 27 Gru 2008 Powrót do góry

Ja mam z kolei takie pytanko, jesli robimy double spawn creepow, ile razy mozemy powtorzyc czynnosc? w nieskonczonosc?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WhoIsNext
Fresh Meat
Fresh Meat



Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 52 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:33, 27 Gru 2008 Powrót do góry

Darus napisał:
Ja mam z kolei takie pytanko, jesli robimy double spawn creepow, ile razy mozemy powtorzyc czynnosc? w nieskonczonosc?

to moje pierwsze pytanie (chyba noobskie) - co to jest double spawn?

a drugie - czy jak void dostanie rupture to czy kiedy wlaczy chronosfere i bedzie w niej biegal to bedzie dostawal dmg czy nie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 915 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Sob 17:04, 27 Gru 2008 Powrót do góry

Double Spawn - sytuacja w której podchodzisz do neutrali, wyciągasz je na kilka sekund przed okrągłą minutą, czekasz aż pojawią się nowe a potem sobie idziesz. Wyciągnięte creepy wracają na swoje miejsce i robi się tam... tłoczno.

Robi sie to po to, aby za jakiś czas wpaść z jakimś aoe skillem i naraz wymieść wszystkie creepy = kupa kasy i expa. To takie odkładanie creepów "na później".

Może być Triple spawn, quadruple spawn itd. ale jest limit ile się da razy to zrobić. Na pewno nie da się w nieskończoność.

Void z Rupturem będzie obrywał także w chronosferze.

Co do grania "wtf" to wszystko jest w tym modzie przegięte, więc nikt na to pytanie sensownie nie odpowie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sprite125
Fresh Meat
Fresh Meat



Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 70 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin

PostWysłany: Sob 21:27, 27 Gru 2008 Powrót do góry

ej tak nie na temat czemu ktos usuwa wszystkie moje komentarze?

~~KrzysiuS

Nie usuwam twoich komentarzy, tylko usuwam tematy, w których zadajesz dziwne pytanie w nieodpowiednim dziale, bez najmniejszych oznak, że piszesz po polsku. Widzisz nasz adres ? dota.fora.PL Staraj się używać polskich znaków, pisać z dużej litery, przecinki też się przydadzą. A opcja ,,Szukaj" nie gryzie... Przestrzegaj kilku prostych zasad, a forum będzie bardziej przyjazne... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 915 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Sob 21:43, 27 Gru 2008 Powrót do góry

Ponieważ niektórzy moderatorzy są bardzo wrażliwi na następujące kwestie:

- zdania zaczyna się z Wielkiej litery
- nie zaczyna się posta od "ej"
- istnieje coś takiego jak interpunkcja
- klawisz "Alt" też się czasem przydaje
- posty są nie na temat
- posty są na temat, ale jest już inny temat założony (taki sam)

Generalnie staraj się pisać poprawne, rzeczowe komentarze/posty na temat, a wszystko będzie dobrze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sprite125
Fresh Meat
Fresh Meat



Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 70 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin

PostWysłany: Śro 19:31, 31 Gru 2008 Powrót do góry

Moje pytanie brzmi następująco: czy jeśli Witch doctor castuje ulti to blisko stojący wrogi Axe berserker skillem może nakłonić do ruchu witcha ? a skoro ulti to channeling to czy tym samym może wyłączyć mu ulti?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Brpp
Satanic
Satanic



Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 505 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:40, 31 Gru 2008 Powrót do góry

Tak Axe może przerwać castowanie ulti tak samo jak na przykład stun czy hex.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sklej
Moderator
Moderator



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 19:43, 31 Gru 2008 Powrót do góry

Axe Callem może też zmusić niewidzialne jednostki do atakowania go, tym samym demaskując je.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WhoIsNext
Fresh Meat
Fresh Meat



Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 52 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:40, 01 Sty 2009 Powrót do góry

a ja mam kolejne pytanie, czy ulti snipera takze ma ten "mini stun" przerywajacy channeling?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sklej
Moderator
Moderator



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 14:03, 01 Sty 2009 Powrót do góry

WhoIsNext napisał:
a ja mam kolejne pytanie, czy ulti snipera takze ma ten "mini stun" przerywajacy channeling?
Tak, jest ministun.

Zastanawiam się tylko czy purge'em można zdjąć z siebie to ulti jak Sniper jeszcze celuje? Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sklej dnia Czw 14:04, 01 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
tortubudullah
First blood
First blood



Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:37, 02 Sty 2009 Powrót do góry

Mam pytanie co do pudge'a. Zastanawiam się czy jeżeli spotka się dwóch pudge'ów (np. w du lub sh), którzy włączą rota (przypuśćmy na 4 levelu), to będą tracić 200 hp czy 100 hp? Czy może jeszcze będzie się liczyć redukcja i stracą np 175? Dość często gram pudge'm ale nigdy nie miałem okazji tego sprawdzić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Asmozan
Satanic
Satanic



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 641 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-ch

PostWysłany: Pią 15:15, 02 Sty 2009 Powrót do góry

to jest skill aoe tak więc będą tracić 175 Smile (przynajmniej tak mi się wydaje ;p)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 915 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Pią 15:40, 02 Sty 2009 Powrót do góry

Z tego co wiem, to Pudge zadaje sobie i wokól siebie 100 damage x 0.75 = 75 damage po standardowej redukcji. Zatem dwa Pudge będą zadawały sobie nawzajem 150 damage na sekundę, oczywiście o ile nie mają Hooda i Flesh Heapa.

Bazowo jest w tej sytuacji po 200 damage (swoje 100 i przeciwnika 100) z którego 25% odchodzi z wrodzonej odporności, kolejne 20% odejdzie z Hooda i jeszcze kilka procent z Flesh Heapa:

Odporność Pudga z Hoodem i max. Flesh Heap:

O = 25% + 30% x 75/100 + 12% x (1 - 25% + 30% x 75/100)

Czyli Hood daje 22.5% a Flesh Heap jeszcze 6.3%.

Razem odporność Pudga wyniesie 53.8%

Czyli dwa Pudge z Hoodami i Flesh Heapem powinny zadawać sobie 2x 46.2 damage = 92.4 damage na sekundę.

Gdzieś już to było liczone, ale nie chce mi się szukać, prosciej było policzyć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sprite125
Fresh Meat
Fresh Meat



Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 70 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin

PostWysłany: Nie 20:04, 04 Sty 2009 Powrót do góry

Moje pytanie: pudge vs pudge obaj zucaja mniejwiecej w samym czasie hooka i obaj sie trafiają który przyciągnie którego? Czy zderzą się po środku ? (tzn czy obaj zaczną leciec )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ZigZak
Wsparcie Techniczne
Wsparcie Techniczne



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 94 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:26, 04 Sty 2009 Powrót do góry

Pudge zamienią się w takim przypadku miejscami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dudi03
Wsparcie Techniczne
Wsparcie Techniczne



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 191 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mam wziąć kolegów?

PostWysłany: Nie 21:26, 04 Sty 2009 Powrót do góry

Ty to wymyślasz na siłę, czy rzeczywiście Cię to pytanie dręczy? Very Happy LoL

wg mnie spotkają się w połowie ;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Asmozan
Satanic
Satanic



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 641 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-ch

PostWysłany: Pon 0:00, 05 Sty 2009 Powrót do góry

W pudge wars sądzę że hook jest tak samo skonstruowany no i ... spotykają się w połowie Smile ale ty naprawdę przestań z tymi pytaniami Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sklej
Moderator
Moderator



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 18:01, 05 Sty 2009 Powrót do góry

W Pudge Wars hook nie jest skonstruowany tak samo jak w docie chociażby dlatego że 'goni' wysyłającego go Pudga podczas zwijania. A co do pytania to też uważam że zamienili by się miejscami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amen_
Fresh Meat
Fresh Meat



Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 12:36, 07 Sty 2009 Powrót do góry

Witam Wink

Czy root Pudge'a spowalnia także invi heros(riki, i WindWalkowe hero) ? Stackują się dwa Hood of Defiance ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)