Forum Wszystko o Dota - PL Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Shendelezzare Silkwood, the Vengeful Spirit Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Który build jest wg. Ciebie najlepszy dla Vengeful Spirit?

Damage Build
71%
 71%  [ 10 ]
Support / Tank build
21%
 21%  [ 3 ]
Support ze stadem Creepów
7%
 7%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 14


Autor Wiadomość
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 915 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Wto 21:12, 19 Gru 2006 Powrót do góry

Ponieważ ostatnimi czasy mało mnie interesuje gra w pubach, testuję w różnych warunkach buildy dla herosów, którymi ewentualnie miałbym grać w lidze. Już na wstępie zaznaczam, że wielu z was stwierdzi że ten build jest do kitu itp. Nie boję sie krytyki, ale proszę żeby była ona konstruktywna. I krytyka musi uwzgłedniać poniższe założenia przy grze tym bohaterem:

1) naszą podstawową rolą dla teamu jest Nether Swap w najgroźniejszego bohatera

2) po Nether Swapie uzywamy Terrora i próbujemy wrócić do swoich, aby się przydać (stun, damage z zwłaszcza AURA!)

3) żeby zrealizować punkt drugi potrzebujemy trochę pancerza i HP

4) Generalnie w lidze, w przeciwieństwie do pubów, Vengeful gra bardziej jako support hero (polecam replaye z coL grającym Sentinelami) a nie damage dealer.

Z powyższych punktów wynika prosty schemat: Swap, Terror, PRZEŻYĆ, Stun, AURA. - tak ma wygladać nasz udział w każdej bitwie. Przy tym założeniu, jakis wybitnie wysoki damage nie jest nam potrzebny, za to przyda sie HP i armor.

Item build jest bardzo zależny od tegojakich mamy przeciwników, przynajmniej od pewnego momentu.

Early game (1-7 level)

1. Kupujemy RoR i dwie gałązki. Idziemy na dowolną linię (nie potrzebujemy nic z secret shopa). Jeżeli Silencer jest solo mid to wexmy bottom. Jeśli Jakiro jest solo bottom, weźmy mid 9z kimś jeszcze). Generalnie Vengeful nie powinna grać w linii solo (niski range - 400). Najbardziej efektywna jest linia z nukerem: Lina, Crystal, Chen itp.

2. Staramy sie last-hitowac i denyować, ale harrasing przeciwnika jest ważniejszy. Stuna na 1-2 levelu uzywamy tylko w wyjątkowej sytuacji. Kiedy early game powoli się będzie kończył, zapewne zostaniemy odesłani do bazy przez nukerów przeciwnika. będzie to niezła okazja do zakupów. Tak więc chwilowo odpuszczamy sobie buty, składamy Headdress of Rejuvenation, kupujemy jeszcze Scrolla oraz 3x Circlet of Nobility. Jeżeli mamy jeszcze kasę (rzadko się zdarza) to składamy jednego Bracera.

3. Na szóstym levelu uważnie obserwujemy przeciwnika, jeśli za bardzo oddali się od wieży to Netherswap, Stun, nuke od partnera z drużyny i mamy killa. Nie zawsze przeżyjemy taką akcję, ale przeciwnik się będzie starał grać bliżej wieży co też nie musi być dla niego niebezpieczne.

4. W pierwszej kolejności maksujemy stuna, na zmianę z Aurą, Nether swap na 6 levelu. Jeśli przeciwnik będzie nieostrożny to można zabić go po raz kolejny, ale myślę że nie zdarzy się to często. Kiedy skonczymy early game, czas na wizytę w sklepie - dobrze jest kupić teraz Netherzim Buckler (pancerz) i złożyć jeszcze ze dwa Bracery (raczej koło 9 levelu to się uda) iScroll jeśli poprzedni zużyliśmy.

Mid Game

1. Bierzemy udział w każdym pushu na środku (aura), kiedy partnerzy stwierdzą że są gotowi (ok. 11 level) ruszamy z nimi do ataku. Jeśli przeciwnicy nie zdołają sie stawić w komplecie to po Nether swapie reszta powinna uciec. Jeśli jednak będzie to prawdziwa bitwa, to:
1) odpalamy Nethrezim Buckler (armor)
2) Nether swap w ustalonego wcześniej hero - najczęsciej jest to ten kto był solo we wcześniejszej fazie)
3) Rzucamy terror
4) Teraz jesteśmy zasypywani gradem stunów i disable-ów - nasz armor i hp może, ale nie musi pozwolić nam przeżyć.
5a) Zgineliśmy - zdarza się, Vengeful to hero samobójca, nikt nam nie będzie robił wyrzutów, bitwa często zostanie i tak wygrana. Po respawnie składamy Mekasm, kupujemy boots of Speed i ew. Bracery
5b) Przeżyliśmy - fantastycznie, biegniemy do naszego teamu, stunujemy po drodze jakiegoś przeciwnika, nasza aura się bardzo przyda sojusznikom w końcowej fazie bitwy kiedy nie mają już many (Sentinele graja często nukerami).

2. Powyższy schemat staramy się powtarzać dla każdej bitwy. Do 16 poziomu staramy się sfarmować (a w trakcie tej fazy gry farming jest już całkiem trudny z powodu agresywnej gru obu stron - może na niego nie być czasu) Mekasm i Boots of Speed. Teraz odłozymy jednego Circleta i kupimy jeszcze Scrolla. Naszym kolejnym Celem jest Boots of Travel i czwarty Bracer. Jeżeli wygrywaliśmy większość bitew na środku (a nasz udział był w tym spory) to gra nie potyrwa już zbyt długo.

3. Najlepiej skończyć mid-game z 4x Bracer (2040), Boots of Travel (2070), i Mekasmem (2434) - nie zawsze da radę to sfarmować.

Late - Game

1. Nasz build teraz musimy nastawić albo na damage, albo na dalsze tankowanie. Dalsze tankowanie to itemy typu Heart of Tarrasque i aegis of immortal, ale nasza przydatnośc jako supportera maleje znacząco. Damage build - life steal, MKB - wymieniamy kolejne Bracery.

2. Generalnie w late-game możemy jeszcze wiele zwojować, ale nie możemy zapomnieć że z damage buildem będziemy martwi w 50% przypadków użycia ulti. Jeśli zdecydujemy sie na build dla tanka, nasz damage bęzie żałosny i nikt nie będzie nas atakował bo będziemy (poza swapem i stunem) mało szkodliwi.


A więc nasz item build do końca mid-game:
1. Boots of Travel
2. Mekasm
3. Bracer
4. Bracer
5. Bracer
6. Bracer

Ostatnio stosuję taki build bardzo często i mimo używania Nether swapa co cooldown, ginę bardzo rzadko 9raz na grę, przy 4-8 killach - mimo słabego damage!)

Skill build:
1. 3. 5. 7. Stun
2. 4. 8. 9. Aura
6. 11. 16. Nether swap
10. 12. 13. 14. Terror

UWAGA!
Item build sprawdza się jeżeli w drużynie jest jakiś teamplay, jeśli teamplayu nie ma to stanowczo odradzam taki build. W pubach build nastawiony na damage jest dużo efektywniejszy.

Generalnie są trzy buildy na VengefuL:
1. Support/Tank build (ten który przedstawiłem powyżej)
2. Damage Build (ten, który należy składać w pubach, żeby ownować nooby na solo)
3. Support ze stadem creepów (Necronomicon, Helm of Dominator - bawimy się w Chena/Aiushte, nasze creepy dzięki aurze mogą naprawdę skrzywdzić - przykład: Netherswap w kolesia, jest otoczony przez creepy, rzucamy mu stuna... jak mamy dobre micro to stuna z Centaur Khana/Furlborga... to można stosować dosyć wcześnie, generalnie mało kto wyjdzie z tego drugiego stuna...)

Build numer 3 jest fajny, ale niestety moje micro nie pozwala mi grać tym buildem efektywnie, więc wole grać prościej i też w miarę skutecznie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Casc dnia Czw 12:20, 10 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kai
Wicked Sick
Wicked Sick



Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:19, 19 Gru 2006 Powrót do góry

Ja zaglosowalem na support/tank (przed przeczytaniem Very Happy) Ale jeśli się nastawiamy na przezycie po swapie, to moze wartoby bylo się zastanowić nad itemami typu: BKB ewentualnie (gorszy wybór) lothar. Wtedy swap>odpalamy item i na loozie uciekamy do kolegów Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sinus
Veteran
Veteran



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:19, 19 Gru 2006 Powrót do góry

fajny bulid i rozumiem że to na lige z good teamplayem więc nie mam zarzutów !!!

a czy nie lepiej kupić lothara i częściej wracać do domu ?? a jeśli już nie wracać to zmusić przeciwnika do wardowania mapy ... ale wiadomo że tego nie zrobią zawsze ...

podejrzewam że naprawe w pro team grze z tym bulidem nie powinno ci sie zdarzać wcacać po swapie inną drogą niż (po odczekaniu x sekund) z fontanny !!

ładnie pomyślane !! ale ja tam wolałbym bkb lub lothara w ten bulid władować i wtedy większa szansa na backa !!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
VaDeR
Administrator
Administrator



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz

PostWysłany: Śro 1:15, 20 Gru 2006 Powrót do góry

Pierwsze co pomyślałem kiedy spojrzałem na build - Lothar Wink Myśle, że jeśli przeciwnicy by się nie obwardowali, to moglibyśmy w lidze spróbować dmg dealer build. W innym przypadku tank build. Chociaż najbardziej do gustu przypadł mi build nr.3 Wink Może wymaga micro, ale myśle, że dałoby radę wyuczyć się dobrze tak grać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 915 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Śro 10:07, 20 Gru 2006 Powrót do góry

Lothars Edge - jest to dla Vengeful dobry item, ale problem w tym, że w pubach ludziom nie chce się kupować wardów, wiec tam moze być skuteczny. W damage buildzie - jak najbardziej polecam Lothars Edge (bo Blinka nie można uzywać).

W buildzie na support/tank - to jest tak, że nam częściowo ZALEŻY na tym żeby na nas skupiono ogień (dając chwile czasu naszym sojusznikom do wejścia w odpowiedni sposób do bitwy). Jesli nawet uda nam sie używac Lothara w powaznej grze, to spelnimy swoja rolę tylko jako support, jako tank już nie bardzo.

Tank z definicji musi tego damage trochę sciagnąć na siebie, to chyba oczywiste.

Przez jakis czas składałem Lothars Edge kilku bohaterom: Drow, Nevermore-owi, Sniperowi, Deathbringerowi itd. Póki grałem z przeciętnymi i słabymi graczami, to działało. Ale w pewnym momencie przenieosłem się z graniem na odrobinę wyższy poziom i te 3800na Lothara to była zmarnowana kasa za każdym razem. Po prostu przed bitwą stawiali warda i był koniec zabawy.

Tak więc o ile Lothars jest ogólnie dobrym pomysłem dla Vengeful, to nie spelnia niestety czterech warunków które podałem we wstępie - jeden ward powoduje że nasz build okazujew się zły, a 3800 kasy do piachu to naprawdę duży ból.

Mam nadzieję że zrozumieliście co chciałem przekazać. Dziękuję za podjęcie dyskusji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sinus
Veteran
Veteran



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 421 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:11, 20 Gru 2006 Powrót do góry

ale i tak z vengefulla nie zrobisz tanka więc można próbować lothara !! takie jest moje zdanie .. i pozatym lothar daje bosta do dmg no czasami nawet ms ...(w pogoni)

Vader a ten twój bulid nr 3 jest dobry chyba na puby , bo to stosuje sie chyba w pojedynkach 1v1 ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 915 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Śro 13:38, 20 Gru 2006 Powrót do góry

Sinus napisał:
ale i tak z vengefulla nie zrobisz tanka więc można próbować lothara !! takie jest moje zdanie .. i pozatym lothar daje bosta do dmg no czasami nawet ms ...(w pogoni)

Vader a ten twój bulid nr 3 jest dobry chyba na puby , bo to stosuje sie chyba w pojedynkach 1v1 ?


Naprawdę chyba nie używaleś nigdy Lothars edge przeciwko niezlym przeciwnikom. Ten item daje tylko +31 damage i absolutnie nic wiecej. HP Vengeful jest tak niski że spokojnie giniesz w trakcie jednego stuna/disable od damage i nukeów. Co do Movespeed to bardziej bym polegał na boots of Travel.

Że z Vengeful nie zrobię tanka? Możliwe, w koncu to nie jest strenght hero. Ale mamy za to spory pancerz, więc dokładamy Hp i wszystko gra...

W lidze jako tanki graja: Necrolic (int hero), Mercurial (agi) tak więc nic nie jest takie pewne.

Build numer 3 to tak, jakbyśmy po prostu grali Chenem - korzystamy wtedy ze wszystkich swoich 4 skillów, tak więc maksymalnie wykorzystujemy potencjał Vengeful!

Niestety w lidze pierwszeństwo do creepów mają Chen i Aiushta, wiec gdyby kolejny hero miałby grać w ten sposob to creepów byłby stały deficyt.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kai
Wicked Sick
Wicked Sick



Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 337 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:41, 20 Gru 2006 Powrót do góry

Pomyślcie o BKB. Dodaje troche str więc HP i do tego avatar. Więc akcja by się udawała, a my nie obrywalibyśmy z nuków, tylko z normalnego dmg Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Uber_pwn
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 759 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 21:29, 20 Gru 2006 Powrót do góry

W sumie BkB dodaje boosta do hp i troszqku do dmg, więc zgadzam się z Kaiem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
VaDeR
Administrator
Administrator



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz

PostWysłany: Czw 1:04, 21 Gru 2006 Powrót do góry

Czy ja wiem Siunus czy tylko na puby? Jak ściągasz kolesia w centrum naszego teamu, ci go koszą stunami spellami itd, a gdyby zamiast cennych spellów naszego teamu wystarczyły przyzwane/przejęte creepy. Nasz team wtedy lepiej wchodzi w bitwe, ponadto mamy dodatkowystun z ursy i aure(chyba z Satyra).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kkeld
Dominating
Dominating



Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 194 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

PostWysłany: Czw 2:00, 21 Gru 2006 Powrót do góry

Razem z moim teamem testowaliśmy BKB na Venge i sprawdzało się świetnie - nie dość, że pod 2k życia, dużo pancerza to spokojnie możesz swapnąć nie bojąc się, że cokolwiek cię stunnie czy zabije. Naprawdę skuteczna broń i polecam nawet za Mekanasma jakby ci kasy miało nie starczyć.

Podobają mi się 4 Bracery [3 dałbym przy BKB] i ten build jest najskuteczniejszy i najpopularniejszy obecnie. DD Venge to generalnie przeżytek w inhouse. Venge gra support i control line naprzykład z Maiden - gra toczy się do pierwszego Frostbite/Nova/Stun. Jest to heavy nuke i przeciwnicy zwykle nie wytrzumują tempa.

Build mi się bardzo podoba, ale jak ktoś zwrócił uwagę: spróbuj BKB bo jest świetny.


Trochę sam potestowałem i szedłem w inny build niż ty, a mianowicie brak Terrora i Aury.

Statsy dają nam KOLOSALNY boost razem z Bracerami i na 11 lvlu to ty robisz za Tanka dla teamu, który szczyci się Swapem i spamowalnym Stunem [masz kupe many]. Oczywiście później ładujesz Aure [moim zdaniem przy poziomach 12-15 da największy boost dla teamu] Dzięki takiemu rozkładowi nie giniemy tak często na swapie bo mamy 200 życia więcej i trochę armora. Damage tylko ciut większy i aury nie ma, ale idea to przecież Swapowanie, a nie Aura.


Nie piszemy dwóch postów pod rząd --> uber_pwn


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Naaru
Unstoppable
Unstoppable



Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 231 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:37, 24 Sty 2007 Powrót do góry

Mógłby mi ktoś poewiedzieć czemu spirit niemoże używać blnk daggera???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
VaDeR
Administrator
Administrator



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz

PostWysłany: Śro 15:00, 24 Sty 2007 Powrót do góry

Za łatwo by było Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ShinjiIkari
Dominating
Dominating



Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.

PostWysłany: Śro 17:21, 24 Sty 2007 Powrót do góry

Nie o to chodzi - Wyobraź sobie, robisz blink w drzewa, swap wtedy. Coś jeszcze byś chciał wiedzieć? Enemy hero marnuje 90 sekund przez głupie kombo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 915 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Śro 21:29, 24 Sty 2007 Powrót do góry

KKeld: Skill build który podałeś jest dobry, ale wtedy jeżeli zakładasz dłuższą grę. Póki co jak grałem Vengeful z drużyną (nie zawsze sami znajomi) to po pierwszym/drugim ciężkim pushu na mid byliśmy przy barakach (dzięki 3 Mekasmom w teamie) i przeciwnicy już zaczynali uciekać z gry. Było to około 11-14 levela a więc z Twoim buildem nie zdążyłbym zmaksować np. Terrora.

W grze poważniejszej - zgadzam się, staty przydadzą się dużo bardziej.

Black King Bar - pomysł moim zdaniem jest bardzo dobry, ale osobiście wolę zacząć od Mekasma. Dlaczego? Bo przede wszystkim support, w drugiej kolejności dopiero TANK.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
stasiek01
Dominating
Dominating



Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:01, 25 Sty 2007 Powrót do góry

ShinjiIkari napisał:
Nie o to chodzi - Wyobraź sobie, robisz blink w drzewa, swap wtedy. Coś jeszcze byś chciał wiedzieć? Enemy hero marnuje 90 sekund przez głupie kombo.

Niestety tak samo jest z pudgem. Mam nadzieje ze jakos to poprawia zeby np nie mozna bylo zrobic blinku w drzewa (nie mozna sie teleportowac na odleglosc np 100 od drzewa) bo to nie jets sprawiedliwe ze jedni moga a drudzy nie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 915 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Czw 19:58, 25 Sty 2007 Powrót do góry

stasiek01 napisał:
ShinjiIkari napisał:
Nie o to chodzi - Wyobraź sobie, robisz blink w drzewa, swap wtedy. Coś jeszcze byś chciał wiedzieć? Enemy hero marnuje 90 sekund przez głupie kombo.

Niestety tak samo jest z pudgem. Mam nadzieje ze jakos to poprawia zeby np nie mozna bylo zrobic blinku w drzewa (nie mozna sie teleportowac na odleglosc np 100 od drzewa) bo to nie jets sprawiedliwe ze jedni moga a drudzy nie Wink


Tu raczej chodzi o to, że Nether Swap jest bardzo potężną zdolnością o krótkim cooldownie. Właśnie w tym rzecz, żeby zrobić swapa i przeżyć (przedtem - Terror w środek przeciwników). Jaki byłby w tym sens, gdy zaraz po swapie można się było Blinkować z powrotem do drużyny? Wtedy Vengeful by była już przegięta, bo praktycznie za darmo zabijałaby jednego wroga...

Co do Pudge'a - generalnie nie zgadzam się że Blink Dagger pozwalałby mu na zbyt wiele. Tzn. Może kogoś wciągnąć w drzewa, ale i tak po to, żeby go zabić, więc re-spawn będzie w bazie. Gorzej by było, gdyby to Pudge zginął, wtedy trzeba by użyć -unstuck. Ale szansa na to nie jest wcale taka duża, wbrew pozorom.

Dodam jeszcze, że VS gra w lidze, więc jej Blink Dagger dałby za wiele (skoro już jest wysoko ceniona ze względu na ulti), natomiast Pudge w lidze raczej nie gra, więc tym bardziej można by mu pozwolić na używanie Daggera.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
stasiek01
Dominating
Dominating



Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:17, 25 Sty 2007 Powrót do góry

sam nie wiem cyz do VS dagger by dawaj tyle (coz napewno bylby to wielki plus dla niej), ale lothar badz w przypadku wardow bkb tez daja jej kila za free (co oni ci zrobia samymi atakami? Smile i to jeszcze jak hota bedziesz miec


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
VaDeR
Administrator
Administrator



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mmz

PostWysłany: Pią 0:33, 26 Sty 2007 Powrót do góry

Dagger byłby skuteczniejszym i tańszym rozwiązaniem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ShinjiIkari
Dominating
Dominating



Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 196 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/tokio.

PostWysłany: Pią 7:53, 26 Sty 2007 Powrót do góry

Co zrobią samymi atakami? Chociażby Abaddon cię zeslowuje...Jego *peep* atak z frostmourne przechodzi przez avatar.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)