Forum Wszystko o Dota - PL Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Rozgrywki Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 915 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Pią 14:50, 08 Sty 2010 Powrót do góry

Dzisiaj mnie nie będzie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 915 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Nie 12:42, 10 Sty 2010 Powrót do góry

Powtórki:

Gra #1

[link widoczny dla zalogowanych]

Przez jakiś czas wyrównana, potem farma Voida przesądziła los gry. Sentinele musieliby mocniej pushować, żeby nie dać Ananaskowi czasu. Byłoby to możliwe dzięki Axe'owi i Neverowi (AOE). Creep - skipping, pushowanie tej linii do której przychodzi Void etc, zwłaszcza że początek wyglądał na wyrównany.

Gra #2

Czyli Straszne ŚWiństwo. Ananasek udowodnił, że nawet znerfowany Bristle może być strasznie niebezpieczny, jeśli pozwoli mu się farmić. Zwłaszcza bitwa na dole - zgineło 4 Scourge i wydawało się że pozamiatane, a tu Świnek na pól czy 1/4 HP wymordował wszystkich robiąc Ultra Killa. Dobra farma w linii i agresywne wejścia zrobiły swoje. Teraz już nikt nie tknie wieprzowiny... ze strachu.
Tutaj składy już były nierówne.

[link widoczny dla zalogowanych]

Gra #3 (?)

To już była raczej gra Owocki + Akademia vs Owocki + Seto. Dokładnie w takim samy składzie wcześniej tego dnia zagraliśmy niezłe CW, więc mimo licznych błędów indywidualnych udało się zrealizować założenia taktyczne, co jednak nie było takie trudne. 1) zapuszkować Ananaska 2) zapushować - taka była lista do zrobienia. Z przebiegu gry wnioskuję, że to pierwsze także się udało, chociaż zapewne brak farmy u Slardara wiązał się z problemami w organizacji gry Sentineli (np. TP do wieży i śmierć gdy nikt inny się nie pojawił).

Trudno winić Sentineli za porażkę, dlatego wolę patrzeć na tę grę w inny sposób. Strategia na push wyszła chyba nam po raz pierwszy i wydaje mi się że miał tutaj znaczenie sposób prowadzenia gry (zdecydowanie rozkazy). Błędów było sporo po naszej stronie i płaciliśmy za nie życiem, ale generalnie mogliśmy iść do przodu. Seto w linii przeciwko Brzo poradził sobie "średnio" (z jego relacji) ale potem w bitwach i gangach grał już bardzo dobrze i przytomnie (w odróżnieniu ode mnie - ja zasypiałem, co było widać po kretyńskiej śmierci w linii). Winogronek z kolei tak bardzo zajmował się dowodzeniem, że ucierpiał na tym jego bohater, ale rozwalanie kolejnych wież i tak pozwoliło mu kupić Radiance w szybkim tempie. Za to w tej grze zupełnie nie było widać "kontr" na pajęczycę. O ile ES jeszcze czasem coś się pokazał, o tyle Axe zazwyczaj ginął zanim na dobre podszedł Sad .

Na przyszłość - w sytuacji gdy mamy 8 graczy z klanu (co zdarza się rzadko, ale jednak), lepiej podzielmy ich na pół a nie 3-5.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Andryij
Veteran
Veteran



Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 466 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:34, 10 Sty 2010 Powrót do góry

Co do 3 gry, to nie chodzi o to że był zły podział na tych z klanu i tych nie z klanu, tylko to co wyprawiała górna linia... Szok. Pub na całego. Axe kompletnie bez hp, Bane rzucający sleepa na mnie (!). A w strategicznych momentach (push) sobie siedzieli i farmowali. 3vs5 to można najwyżej puba wygrać, ale przeciwko zorganizowanej drużynie chuja się zrobi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Milker
Unstoppable
Unstoppable



Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 212 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczyrk Village ^^

PostWysłany: Nie 13:38, 10 Sty 2010 Powrót do góry

A gdzie komentarze co do graczy? Mnie interesują błędy moim warlockiem ^^


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 915 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Nie 16:33, 10 Sty 2010 Powrót do góry

Jak dla mnie Twój Warlock był na dobry poziomie - robiłeś co do Ciebie należało, w linii dobra gra (z Ananaskiem), niezły harras (chociaż tutaj przeciwnicy się troszkę wystawiali), jedyne co widziałem do popracowania to deny (ale nie jest tajemnicą że i w SoI wielu graczy ma z tym jeszcze problemy).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Andryij
Veteran
Veteran



Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 466 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:30, 10 Sty 2010 Powrót do góry

Co do Twojej gry, to w sumie głównym i jedynym zastrzeżeniem było pójście postawienia warda (!) w momencie ogromnej przewagi i pushu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
RuFuS_HQ
First blood
First blood



Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 26 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:11, 10 Sty 2010 Powrót do góry

Gramy dziś? o 18 15 warlocks


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skulek
First blood
First blood



Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:37, 11 Sty 2010 Powrót do góry

Również prosze was o to , aby skomentowaliście moja gre viperem i lina jesli mozna drogi Cascu : )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 915 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Pon 11:05, 11 Sty 2010 Powrót do góry

Viper - dobre last-hity i ogólna gra w linii ale potem poważny błąd - kupiłeś, nie wiadomo zupełnie po co Lothars Edga. Czyli przedmiot, który co prawda daje trochę damage, ale zero HP i jest zdecydowanie za łatwy do skontrowania.

Lothars Edge NIE ma sensu w poważnej grze, gdyż rozgarnięty przeciwnik kupi Gema i staniesz się jego ulubioną ofiarą ze swoim marnym HP. Już na pewno lepszym zakupem byłoby BKB. Wiem, że "na pubach to działa", ale nawet (!) na pubie trafi się czasem ktoś taki jak ja - będę kupował gema za gemem, jeśli zajdzie taka potrzeba. Zazwyczaj po zakupieniu pierwszego Gema i jednej bitwie gramy 5vs3 bo jeden przeciwnik "zapomniał" na swoim Clinkzie czy Rikimaru kupić HP i zginął dwa razy w ciągu minuty a inny złożył Lothara jako podstawę ekwipunku i również brakło mu HP żeby przeżyć choćby chwilę.

Po prostu Viper to ma być bohater semi-carry / tank (!) który jest na tyle groźny, że przeciwnicy chętnie w niego uderzą na początku bitwy. Lothars nic nie rozwiąże, bo mając słabe Hp zginiemy pod stunem, natomiast Vanguard + HoT 9przykładowo, hood tez może być dobry) dadzą naszej drużynie czas na prawidłowe i skuteczne wejście do bitwy.

(Tu przepraszam Andrzeja że się mieszam w temat rozgrywania bitew, który on sam omówi dosyć szeroko w swoim poradniku już wkrótce).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Brpp
Satanic
Satanic



Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 505 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:34, 11 Sty 2010 Powrót do góry

Podam tylko przykład ostatniej gry na CW (którą zresztą możesz sobie zobaczyć w odpowiednim temacie): miałem na viperze hoda, vanguarda, hota a i tak zabijali mnie dość szybko;(


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dis
Fresh Meat
Fresh Meat



Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:49, 11 Sty 2010 Powrót do góry

Brpp napisał:
Podam tylko przykład ostatniej gry na CW (którą zresztą możesz sobie zobaczyć w odpowiednim temacie): miałem na viperze hoda, vanguarda, hota a i tak zabijali mnie dość szybko;(


A co sie dziwisz kiedy Ty kupowales te itemy ktos inny kupowal dmg Very Happy Na jedno wychodzi. Ja bym viperem wchodzil jak juz walka sie zacznie dopiero. Wkoncu dps z niego dobry za w ferworze walki niewiele osob by zobaczylo ze takowy viper sie pojawil i nas zabija Razz Z dobrym teamem viper tez moze zagrac jako carry wkoncu dmg ma calkiep przyzwoity szczegolnie ze nasz team uzywa calego aoe i dzieki temu viper ma ladnie zwiekszony dmg Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Brpp
Satanic
Satanic



Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 505 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:55, 11 Sty 2010 Powrót do góry

Nie Dis. Miałem ogólnie:

Pipe
Vanguard
Phrase
MKB
HoT

Zadawałem ogromny dmg i miałem świetną przeżywalność. Poza tym graliśmy na voida a on się bawił w uniki na MKB;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sklej
Moderator
Moderator



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 524 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 20:03, 11 Sty 2010 Powrót do góry

Ten true shot z MKB akurat na voidowego backtracka nie działa, bo backtrack to nie skill z rodzaju evasion tylko triggered heal.

Tyle teorii na dzisiaj Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Andryij
Veteran
Veteran



Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 466 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:28, 11 Sty 2010 Powrót do góry

Tak to jest, jak się nie zna mechanizmów DotA.

Miałeś super-mega-imba-itemy, ale przeciwnicy mieli jeszcze lepsze. Tak ze 2 razy lepsze overall.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Brpp
Satanic
Satanic



Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 505 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:38, 11 Sty 2010 Powrót do góry

Bo ich techies był pedałem;( A void i tak padał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
RuFuS_HQ
First blood
First blood



Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 26 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:37, 14 Sty 2010 Powrót do góry

http://www.dota.fora.pl/akademia-dota,51/postepy-akademii-czyli-aka-vs-dr-clan,834.html


tutaj oddzieliłem - myślę jeden z ważniejszych postępów akademii.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Andryij
Veteran
Veteran



Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 466 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:10, 05 Lut 2010 Powrót do góry

Dobra. Dzisiaj o 18 warlocki. Zobaczymy ile się zbierze. Jakby były problemy ze składem to... problemów nie będzie. Owockami się dopcha najwyżej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Varen
First blood
First blood



Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:03, 05 Lut 2010 Powrót do góry

Jakie warlocki? ;d Sorry ja trochę nie obeznany.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 915 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Pią 18:17, 05 Lut 2010 Powrót do góry

Garena wacraft III RPG - > Europa -> warlocks RPG room (ostatni na liście chyba)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Casc
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 915 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Poznań

PostWysłany: Pon 11:52, 05 Kwi 2010 Powrót do góry

W związku z tym że przydałoby się znowu ruszyć z Akademią, stwierdziłem, że ta godzina 18 która często była ustalana nie jest najlepszym pomysłem. Z mojej perspektywy wygląda to tak, że 18 jest godzina dobrą na gry klanowe SoI, przez co jedno z drugim by kolidowało.

Natomiast po 21.00 jeśli chodzi o poziom gry to już zmęczenie daje się we znaki, że niektórzy (np. ja) zdolni są do zagrań na granicy poczytalności. Osiągany poziom koncentracji jest za niski, aby grać poważne CW, ale żeby obserwować, ewentualnie wspierać poczynania Akademii powinno wystarczyć. Dziś jeszcze nie - ale chcę rzucić temat "pod obrady". Modelowo zakładam, że będzie to (w dobre dni) wyglądało tak: ok. 18 SoI się zbierze, za(prze)gra 3-4 CW i o 21 już na spokojnie poprowadzimy grę Akademii 9a potem, jak komuś będzie jeszcze mało, to może się załapać na jakieś puby z Nupencjuszem)

Dodatkowo zniknie problem, który polegał na tym, że ok. 20-21 przez pół godziny wchodziliśmy na CW room. Około 18 spokojnie wszyscy wejdziemy, a potem jak skończymy po prostu pójdziemy na Warlocki.

To oczywiście takie luźne propozycje, mające na celu ożywienie i zreformowanie tego projektu (ale nazwy na Owockowy Uniwersytet chyba nie zmienimy). Jeśli macie uwagi, propozycje, poprawki itp itd. - zapraszam do dyskusji. Przy okazji dobrze byłoby gdyby chętni do gry zgłaszali swoja aktywność (zaświadczenie od lekarza - niepotrzebne!) i dostępność czasową (np. poniedziałek Ok, wtorek nie, środa nie, reszta ok) przy założeniu że spotkania byłyby o 21 - chociaż jeśli ktoś byłby wcześniej, to może to również zaznaczyć. Na tej podstawie ustali się najlepsze 3-4 (a może i więcej, w zależności od dostępności "profesorów" Smile ) dni na treningi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)